تاپ خبر۲۴: نمایشگاه سال ۲۰۱۵ سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA Forum)، امروز ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ در شهر آنتالیا در کشور ترکیه، آغاز شد. شرکت سامسونگ الکترونیکس در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. چونگ رو لی رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا سامسونگ، در حاشیه این نمایشگاه گفت: […]

تاپ خبر۲۴: نمایشگاه سال ۲۰۱۵ سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA Forum)، امروز ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ در شهر آنتالیا در کشور ترکیه، آغاز شد. شرکت سامسونگ الکترونیکس در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

چونگ رو لی رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا سامسونگ، در حاشیه این نمایشگاه گفت: «سامسونگ یعنی عرضه کالاهای شگفت‌انگیز و ما با تمرکز کامل بر برآوردن نیازهای مصرف‌کنندگان، به این هدف مهم خواهیم رسید. با توجه به خصوصیات جمعیتی این منطقه که به دنبال کسب فناوری‌های جدید هستند، خاورمیانه و شمال آفریقا برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و به نوعی حامی قدرتمند سامسونگ محسوب می‌شود. ما نیز به ارائه نوآوری و عرضه کالاهای جدید برای زندگی مردم این منطقه متعهد هستیم.»

سامسونگ در راستای ارتقای نقش منطقه‌ای خود در جوامعی که در آن‌ها حضور دارد، تلاش‌های ویژه‌ای را برای ایفای مسئولیت در سه زمینه اصلی آموزش، اشتغال و بهداشت به عمل آورده است. لی دراین­باره تصریح کرد: «سامسونگ حضور اجتماعی خود را کاملاً جدا از فعالیت‌های تجاری خود می‌داند. ما با سازمان‌های مردم نهادی که اهداف تجاری ما را درک می‌کنند و با ما در هدف استفاده از فناوری برای جهانی بهتر، ایمن‌تر و سالم‌تر شریک هستند، همکاری می‌کنیم.»

گفتنی است در این نمایشگاه، طیف متنوعی از محصولات جدید به نمایش گذاشته شده‌ که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌های اس‌.یو.اچ.‌دی (SUHD) و محصولات صوتی جدید اشاره کرد. این محصولات، تجربه تازه‌ای را از صدای دینامیک و فراگیر (surround) در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. سیستم صوتی مدلWAM7500/6500 سامسونگ که توسط لابراتوار صوتی مجهز سامسونگ در کالیفرنیا طراحی شده است، با استفاده از فناوری انحصاری حلقه صوتی سامسونگ صدای ۳۶۰ درجه تولید می‌کند. این سیستم به معنای واقعی، صدای همه سویه را از تمام جهات افقی و عمودی تولید می‌کند. سیستم صوتی WAM7500/6500 فضای اتاق را با صدایی کاملاً متوازن پر می‌سازد. سامسونگ همچنین ساندبارهای کرو و فراگیر (Curved Soundbar) مدل HW-J8500/8501 را در این نمایشگاه عرضه کرده که مکمل تلویزیون‌های کرو و فراگیر (Curved) 65 تا ۷۸ اینچی هستند. این سیستم صوتی امکان پخش صدای ۹٫۱ کاناله را داراست. این باندهای کرو و فراگیر به طور بی‌سیم به تلویزیون متصل می‌شوند و همچنین می‌توانند به عنوان بخشی از امکانات سیستم پخش صوت چند اتاقی سامسونگ، به شکل مرتبط با یکدیگر به کار گرفته شوند.

بخش لوازم‌خانگی سامسونگ، یکی از فعال‌ترین بخش‌های این شرکت در نمایشگاه امسال است. این بخش با نمایش محصولاتی چون یخچال‌های مدل مجموعه سرآشپز سامسونگ (RF9900)که در بازار ایران با نام هرمس عرضه شده در این نمایشگاه حضور دارد. این یخچال‌ کاملاً حرفه‌ای و در سطح استفاده سرآشپزهاست و به طور مشترک با کلوپ سرآشپزهای سامسونگ طراحی شده ‌است. همچنین این یخچال هوشمند چهار در، دارای یک سیستم دائمی و دقیق کنترل دما و نیز یک سیستم سرمایشی سه‌گانه در یخچال و فریزر است، به این ترتیب مواد غذایی در تمام اوقات در مناسب‌ترین درجه نگه‌داری می‌شوند.

جدیدترین ماشین لباسشویی دوگانه سامسونگ (Active Dualwash) نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شود که دارای یک محفظه جداگانه داخلی با آب تحت‌فشار و بدنه‌ای با زبری ملایم است که فضای مناسبی را برای شست­وشوی اولیه لکه‌های سخت، همچون لباس‌های ورزشی خاک‌آلود یا پارچه‌هایی که می‌بایست با دست شسته شوند، همچون زیرپوش‌های ظریف، در اختیار می‌گذارد. جاروبرقی جدید سامسونگ مدل POWERbot VR9000 نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که از موتور الکتریکی با مبدل دیجیتال برخوردار است. قدرت مکش این جاروبرقی ۶۰ برابر قوی‌تر از مدل‌های قدیمی است و به این ترتیب خاک و آشغال روی فرش، پارکت و کف‌پوش‌های دیگر را با قدرتی غیر قابل مقایسه با جاروبرقی‌های قدیمی جمع می‌کند.

از میان محصولات بخش تلفن همراه نیز، سری جدید گلکسی A که به تازگی وارد بازار شده‌ است، در این نمایشگاه معرفی می‌شود. مدل‌های فلزی و خوش‌دست این سری Galaxy A7، A5 و A3 که به طور خاص برای ثبت و اشتراک تصاویر دیجیتال طراحی شده‌اند، از یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای ثبت بهترین عکس‌های سلفی برخوردارند و دارای امکاناتی همچون ثبت عکس‌های متحرک به صورت GIF نیز هستند.