تاپ خبر۲۴: محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه بانک صنعت و معدن در هفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی کیش با تقدیر از خدمات این بانک در تأمین مالی پروژه‌های زیربنایی گفت: بانک صنعت و معدن در تمامی عرصه‌های مربوط به توسعه صنعتی کشور پیش‌قدم بوده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از […]

تاپ خبر۲۴: محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه بانک صنعت و معدن در هفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی کیش با تقدیر از خدمات این بانک در تأمین مالی پروژه‌های زیربنایی گفت: بانک صنعت و معدن در تمامی عرصه‌های مربوط به توسعه صنعتی کشور پیش‌قدم بوده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک صنعت و معدن وی افزود: با توجه به سابقه درخشان این بانک در خدمت مؤثر به صنایع کشورمان، قطعاً در پیشرفت صنایع دریایی نیز می‌تواند تأثیر قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.
نعمت‌زاده بیان داشت: صنایع دریایی به عنوان یکی از بخش‌های قابل اهمیت صنعت کشور می بایست به شکل اساسی مورد توجه قرار گیرد و این امر در برنامه ششم توسعه نیز با جدیت مورد تاکید واقع شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان تصریح کرد: قطعاً با حضور بانک صنعت و معدن در پروژه‌های مرتبط با صنایع دریایی کشور، در آینده شاهد تحولات مثبتی در این صنایع همچون سایر بخش های دیگر صنعتی خواهیم بود.