تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک ملت و رییس و معاونان سازمان حج و زیارت بر توسعه و تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی در این نشست از سازمان حج و زیارت به عنوان شریک استراتژیک بانک ملت نام برد و گفت: نگاه ما […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک ملت و رییس و معاونان سازمان حج و زیارت بر توسعه و تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی در این نشست از سازمان حج و زیارت به عنوان شریک استراتژیک بانک ملت نام برد و گفت: نگاه ما به سازمان حج و زیارت، نگاه لحظه ای و کوتاه مدت نیست بلکه شراکتی بلندمدت است و این بانک آمادگی کامل دارد تا در جهت کمک به سازمان حج و زیارت و حمایت از زائران، زیرساخت های لازم را برای استفاده کامل از ظرفیت های زیارتی کشور فراهم کند.
وی همکاری با سازمان حج و زیارت را، افتخاری برای بانک ملت برشمرد و افزود: انجام طرح های مشترک با این مجموعه، علاوه بر افزایش سطح رفاه زائران، به تقویت برند بانک نیز کمک خواهد کرد.
مهندس سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت هم با اظهار خرسندی از انتصاب دکتر اخلاقی به مدیریت عاملی بانک ملت، اعلام کرد که این دو سازمان همچون دو شریک استراتژیک، تاکنون همکاری های مطلوبی داشته اند.
وی با بیان این نکته که بانک ملت به توسعه زیرساخت های موردنیاز سازمان حج و زیارت، کمک شایانی کرده است، تاکید کرد: حوزه زیارت، حوزه بزرگی است که ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و سازمان حج و زیارت به کمک بانک ملت می تواند نسبت به فعال کردن این ظرفیت ها اقدام کند.
رییس سازمان حج با ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی صندوق زیارت با کمک بانک ملت، گفت: ایجاد این صندوق به افزایش سطح رفاه زائران منتهی خواهد شد.
وی همچنین به ایجاد شرکت مهر و ماه با مشارکت سازمان حج و زیارت و چهار بانک از جمله بانک ملت اشاره کرد و افزود: چند پروژه احداث هتل این شرکت به بهره برداری رسیده و تعدادی دیگر نیز در ماه های آینده افتتاح خواهند شد.