تاپ خبر۲۴: بانک تجارت در نخستین جشنواره ملی تبلیغات ، جوایز شاهین طلایی بهترین سرود سازمانی ، شاهین نقره ای بهترین فیلم تبلیغاتی و دیپلم افتخار بهترین آنونس را از آن خود کرد . به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در نخستین جشنواره ملی تبلیغات که روز یکشنبه بیستم […]

تاپ خبر۲۴: بانک تجارت در نخستین جشنواره ملی تبلیغات ، جوایز شاهین طلایی بهترین سرود سازمانی ، شاهین نقره ای بهترین فیلم تبلیغاتی و دیپلم افتخار بهترین آنونس را از آن خود کرد .

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در نخستین جشنواره ملی تبلیغات که روز یکشنبه بیستم دی ماه با حضور بانکها ، موسسات مالی اعتباری و شرکتهای تبلیغاتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، اساتید حوزه روابط عمومی و تبلیغات به ارائه مطالبی در خصوص تاریخچه تبلیغات ، سیر تحول این علم ، سنجش اثر بخشی تبلیغات و ارتباطات یکپارچه بازاریابی پرداختند .

در این جشنواره هیات داوران از بین ۸۰۰ اثر ارسالی در حوزه تبلیغات تلویزیونی ، چاپی ، محیطی و اینترنتی از برترین آثار تبلیغاتی ارسالی تقدیر کرد و شاهین طلایی در رشته تبلیغات شاخه سرود سازمانی ، شاهین نقره ای در شاخه فیلم تبلیغاتی و دیپلم افتخار در بخش آنونس به آثار برگزیده بانک تجارت اعطا شد .

گفتنی است ، کارگاههای آموزشی مرتبط با این همایش روز شنبه نوزدهم دی ماه با محوریت ابزارهای نوین جذب مشتری ، تبلیغات اینترنتی ، طراحی کمپین و سنجش اثر بخشی تبلیغات برگزار شده بود .