تاپ خبر۲۴: نسل جدید سینماهای خانگی سامسونگ برای اولین بار وارد بازار ایران می‌شود. این محصول که ساندبار (Soundbar) نام دارد، با امکانات ویژه و منحصر‌به‌فرد در چهار مدل مختلف، به جمع خانواده‌های ایرانی راه پیدا می‌کند. مدل‌های میانی و لوکس این محصول  با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، قادر به پخش صدا در دو جهت […]

تاپ خبر۲۴: نسل جدید سینماهای خانگی سامسونگ برای اولین بار وارد بازار ایران می‌شود. این محصول که ساندبار (Soundbar) نام دارد، با امکانات ویژه و منحصر‌به‌فرد در چهار مدل مختلف، به جمع خانواده‌های ایرانی راه پیدا می‌کند.

مدل‌های میانی و لوکس این محصول  با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، قادر به پخش صدا در دو جهت افقی و عمودی، به طور هم‌زمان است که در نتیجه صدایی‌ طبیعی و فراگیر، مانند آنچه در طبیعت اتفاق می‌افتد را در اختیار کاربر قرار می دهد.سامسونگ در طراحی ساندبار تلاش کرده تا علاوه بر توجه به زیبایی خود دستگاه، به زیبایی‌ منزل مصرف‌کنندگان نیز توجه کرده و با حذف بیشتر اتصالات کابلی، مانع از شلوغی و بی‌نظمی در اطراف دستگاه‌های تلویزیون و سینماهای خانگی شود.

در واقع، ساندبار تجربه‌ اتصال بی سیم را از طریق اتصال به دستگاه‌های جانبی همچون موبایل و تبلت، پخش بی‌سیم صدای تلویزیون و همچنین ارتباط بی‌سیم با ساب ووفر (در اکثر مدل ها) به حداکثر رسانده است.  ساندبار مدل HW-H760، با ۱۲ اسپیکر داخلی مجهز به سنسور حرکتی (ژیروسکوپی)که در تلفن همراه نقش‌ تشخیص جهت قرارگیری موبایل را بر عهده دارد، می‌تواند در صورت تغییر جهت محصول، جهت پخش صدا را تغییر داده تا حداکثر کارایی محصول در خدمت کاربر قرار گیرد. 

این دستگاه از فایل های با فرمت AAC,MP3 WAV, AALC, WAAA, OGG, FLA پشتیبانی کرده و همچنین امکان پخش فایل‌های موجود در تلفن همراه و تبلت، از طریق بلوتوث بر روی این دستگاه‌ فراهم شده است. این قابلیت برای دو سیستم ‌عامل اندروید و iOS در دسترس است.قدرت خروجی صدا در چهار مدل مختلف ساندبار سامسونگ، از ۱۲۰ تا ۳۲۰ وات تغییر می‌کند. تمامی مدل‌های این محصول به منظور تناسب بهتر با فضای خانه‌های کوچک آپارتمانی، بر روی دیوار نیز قابل نصب هستند. ساندبار مدل HW-H760 دارای دو نمایشگر است که برحسب جهت نصب، یکی از آنها به طور خودکار روشن می‌شود