تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با اشاره به اهمیت اقدامات بانک شهر در حمایت از پروژه‌های عمرانی شهرها گفت: حضور گسترده این بانک در حوزه خدمات دهی شهری وجه ممیزه ای است که توانسته به عمران و آبادانی کشور در حوزه شهری کمک کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با اشاره به اهمیت اقدامات بانک شهر در حمایت از پروژه‌های عمرانی شهرها گفت: حضور گسترده این بانک در حوزه خدمات دهی شهری وجه ممیزه ای است که توانسته به عمران و آبادانی کشور در حوزه شهری کمک کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عیسی امامی با مثبت ارزیابی کردن افزایش سرمایه بنگاه های اقتصادی و بانک ها در رشد کشور، گفت: افزایش سرمایه اگر در مسیر رشد بهره وری و ارتقا سطح زندگی مردم هزینه شود می تواند منشا ثمرات مثبتی برای کشور باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس نهم، تصریح کرد: فعالیت بانک شهر در حوزه عمران وآبادانی کشور توانسته این بانک و افزایش سرمایه آن را از حیطه بنگاه داری جدا کند.

وی گفت: دور شدن بانک شهر از بنگاه داری و ورود جدی در حوزه افزایش رفاه مردم در برخورداری از خدمات شهری عاملی در راستای کسب رضایتمندی مردم و در نتیجه جذب سرمایه های کلان داشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با بیان اینکه جذب سرمایه های مردم و هزینه کردن آن در امور تولیدی و خدماتی راهی برای رشد کشور است، گفت: اقدام بانک شهر در حوزه شهری رضایتمندی مردم را منجر شده و بسیاری از محرومیت ها را کاهش داده است