تاپ خبر۲۴:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر نتایج مثبت فعالیت‌های بانک شهر، گفت: این بانک توانسته به رسالت بانکداری خود بدون بنگاه‌داری عمل کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، رسول خضری با بیان این ‌که بانک شهر تنها بانک تخصصی بوده که توانسته در انجام مسئولیت خود به […]

تاپ خبر۲۴:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر نتایج مثبت فعالیت‌های بانک شهر، گفت: این بانک توانسته به رسالت بانکداری خود بدون بنگاه‌داری عمل کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، رسول خضری با بیان این ‌که بانک شهر تنها بانک تخصصی بوده که توانسته در انجام مسئولیت خود به نحو کامل موفق باشد، گفت: این بانک توانسته علاوه بر کمک به شهرداری‌ها اقدامات خوبی برای رشد رفاه شهروندی انجام دهد.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌ که بانک شهر پیشتاز در ارایه خدمات رفاهی به شهروندان بوده است، تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی در سطح کشور با حمایت مالی این بانک به نتیجه رسیده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان این ‌که حمایت بانک شهر به عنوان بانک تخصصی از پروژه‌های عمرانی، سرعت تکمیل و بهره‌برداری از آنها را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: این بانک در ایجاد رفاه شهروندی با حضور در پروژه‌های عمرانی نمره قابل قبولی کسب کرده است.
وی با اشاره به ارایه خدمات نوین بانکی از سوی بانک شهر، گفت: این بانک توانسته جزو بانک‌های برتر در زمینه ارایه خدمات نوین بانکی باشد.
خضری ادامه داد: صرفه‌جویی در هزینه و زمان مردم، نتیجه توسعه خدمات الکترونیک بانکی از سوی بانک شهر و همچنین نماد قدم گذاشتن این مجموعه در مسیر دولت الکترونیک بوده است.
وی خاطرنشان کرد: گردش مالی بالا و همچنین افزایش سرمایه این بانک، دلیل روشنی بر موفقیت بانک شهر در حوزه بانکداری است.
به گفته این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بانک شهر از بیراهه رفتن منابع مالی با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند جلوگیری کرده است.