تاپ خبر۲۴:مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ایران که قرار است در تهران و ٢٠ استان کشور جهت تصدی شغل بانکدار و بانکیار ( تحویلدار) برگزار گردد تا پایان روز جمعه هشتم آبان ماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای مشارکت جوانان کشور […]

تاپ خبر۲۴:مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ایران که قرار است در تهران و ٢٠ استان کشور جهت تصدی شغل بانکدار و بانکیار ( تحویلدار) برگزار گردد تا پایان روز جمعه هشتم آبان ماه تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای مشارکت جوانان کشور مهلت ثبت نام آزمون را تا پایان روز جمعه هشتم آبان ماه سالجاری تمدید کرد بر این اساس فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مختلف در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، می توانند با مراجعه به وب سایت بانک ضمن مطالعه شرایط در آزمون مربوطه شرکت نمایند.
این گزارش می افزاید داوطلبان مرد می توانند در ٢١ استان شامل: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان،کرمان، لرستان، مازندران، همدان، یزد، قزوین، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، البرز و تهران با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir ضمن مطالعه شرایط استخدامی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام و در آزمون استخدامی که در ٢٢ آبان ماه برگزار می گردد، شرکت نمایند.
شایان ذکر است متقاضیان استخدام می توانند برای مطالعه متن کامل آگهی و کسب اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و مدارک مورد نیاز به وب سایت این بانک به نشانی فوق مراجعه نمایند.