تاپ خبر۲۴: با تصمیم هیات مدیره جیرینگ و طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره، مهندس مهرداد خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) منصوب شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت جیرینگ، طبق بررسی های دوره‌ای هیات مدیره شرکت، با توجه به فضای رقابتی موجود در صنعت […]

تاپ خبر۲۴: با تصمیم هیات مدیره جیرینگ و طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره، مهندس مهرداد خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) منصوب شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت جیرینگ، طبق بررسی های دوره‌ای هیات مدیره شرکت، با توجه به فضای رقابتی موجود در صنعت پرداخت به منظور دمیدن روحی تازه در مدیریت شرکت، هیات مدیره نهایتا پس از جمع بندی به این نتیجه رسید که نیاز به انتخاب مدیرعامل جدید دارد و از همین رو تصمیم به تغییر مدیرعامل گرفت.
در حکم صادره از سوی رییس هیات مدیره جیرینگ آمده است:
جناب آقای مهندس مهرداد خطیبی
با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره‌گیری از تفکر راهبردی، برنامه‌ریزی هدفمند،

سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری سایر همکاران، نسبت به انجام وظیفه و مسوولیت‌های محوله، کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز، ماموریت و استراتژی‌های شرکت، موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است هیات مدیره شرکت پرداخت اول کیش، طی نامه‌ای از تلاش های بی شائبه مهندس علیرضا طلوع، مدیرعامل سابق جیرینگ در دوره ۵ ساله گذشته (از ابتدای تاسیس تاکنون) تشکر و قدردانی و برای ایشان در جایگاه های رفیع تر، آرزوی توفیق و سربلندی نمود.
مروری اجمالی بر رزومه مهندس خطیبی
مدرک تحصیلی: کارشناس مهندسی برق- مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف
سوابق شغلی:
مدیر پروژه‌های مخابراتی شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران
عضو هیات عامل و مدیر کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار
مشاور مدیرعامل جیرینگ
معاون بازاریابی جیرینگ
معاون مالی و پشتیبانی جیرینگ
دوره حضور در جیرینگ : از خردادماه سال ۹۰ تا کنون