تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران برای دومین بار در بزرگ ترین رویداد سالانه خود با عنوان «ملی شو۲ »، دستاوردهای تازه اش در عرصه «بانکداری دیجیتال» را رونمایی خواهد کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، این محصولات روایتگر تبدیل این بانک به یک نهاد مدرن تر، توانمند تر و پیشتاز […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران برای دومین بار در بزرگ ترین رویداد سالانه خود با عنوان «ملی شو۲ »، دستاوردهای تازه اش در عرصه «بانکداری دیجیتال» را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، این محصولات روایتگر تبدیل این بانک به یک نهاد مدرن تر، توانمند تر و پیشتاز تر است.

بانک ملی ایران در دوره مدیریت کنونی، وارد فاز جدیدی از خدمت رسانی به مشتریان شده که بخش مهمی از آن را سال گذشته در رویداد «ملی شو» رونمایی کرد. این محصولات از سال گذشته عملیاتی شده و به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

دستگاه CRS، دستگاه VTM و بانک آفیسر بخشی از خدمات رونمایی شده در ملی شو سال گذشته بود.

نخبگان دانشگاهی و کارکنان توانمند در عرصه فناوری های نو که در بانک ملی ایران مشغول به کارند، طی یک سال گذشته بر روی تولید محصولات جدید تمرکز و آنها را برای رونمایی در «ملی شو ۲» آماده کرده اند.

این رویداد، روز یکشنبه پنجم اسفند ماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار خواهد شد.