تاپ خبر۲۴:در تاریخ ۸ مهرماه ۱۳۹۲، Interbrand، بزرگترین شرکت مشاوره برند در جهان، لیست “۱۰۰ برند برتر دنیا” را در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد. سامسونگ با یک پله صعود، به رده هشتم در این لیست و رده چهارم در بین برند‌های آی‌تی دست یافت. طبق گزارش اینتربرند، ارزش برند سامسونگ ۶/۳۹ میلیارد دلار است که […]

تاپ خبر۲۴:در تاریخ ۸ مهرماه ۱۳۹۲، Interbrand، بزرگترین شرکت مشاوره برند در جهان، لیست “۱۰۰ برند برتر دنیا” را در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد. سامسونگ با یک پله صعود، به رده هشتم در این لیست و رده چهارم در بین برند‌های آی‌تی دست یافت.

طبق گزارش اینتربرند، ارزش برند سامسونگ ۶/۳۹ میلیارد دلار است که نسبت به سال گذشته %۴/۲۰ افزایش داشته. متوسط افزایش ارزش ۱۰۰ برند برتر دنیا ۸% و در بین برند‌های آی‌تی ۱۵% بوده است.

مدیریت استثنایی سامسونگ و معرفی مداوم محصولات خلاقانه، مثل موبایل‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و محصولات دیگر، و استراتژی بازاریابی این برند، نقش مهمی در این افزایش جایگاه داشته است.

سامسونگ الکترونیکس با موبایل‌های Galaxy S4 و Galaxy Note 3، به شرکت شماره یک سازنده موبایل تبدیل شده‌است. همچنین این شرکت با Galaxy Gear، بازار جدیدی از محصولات خلاقانه پوشیدنی را به دنیا معرفی کرد.

با توجه به آمار منتشر شده، سامسونگ توانست %۱/۲۵ سهم خود را در بازار موبایل افزایش دهد و برای هفتمین سال متوالی به تولیدکننده شماره ۱ تلویزیون در جهان دست یابد.

ارزش و مقام سامسونگ در سال‌های متوالی:

(واحد ارزش برند: ۱۰۰ میلیون دلار)

سال

۲۰۰۳

۲۰۰۴

۲۰۰۵

۲۰۰۶

۲۰۰۷

۲۰۰۸

۲۰۰۹

۲۰۱۰

۲۰۱۱

۲۰۱۲

۲۰۱۳

مقام

۲۵

۲۱

۲۰

۲۰

۲۱

۲۱

۱۹

۱۹

۱۷

۹

۸

ارزش برند

۱۰۸٫۵

۱۲۵٫۵

۱۴۹٫۵

۱۶۱٫۶

۱۶۸٫۵

۱۷۶٫۸

۱۷۵٫۲

۱۹۴٫۹

۲۳۴٫۳

۳۲۸٫۹

۳۹۶٫۱