تاپ خبر۲۴: دانش آموزان عزیز کمتر از دو هفته فرصت دارند تا با ارسال عکس یا نقاشی خود در جشنواره #معلم_محبوب_من بانک سرمایه شرکت کنند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، هم اکنون جشنواره #معلم_محبوب_من در حال برگزاری است و دانش آموزان عزیز تا روز جمعه مورخ ۱۷ خرداد ماه […]

تاپ خبر۲۴: دانش آموزان عزیز کمتر از دو هفته فرصت دارند تا با ارسال عکس یا نقاشی خود در جشنواره #معلم_محبوب_من بانک سرمایه شرکت کنند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، هم اکنون جشنواره #معلم_محبوب_من در حال برگزاری است و دانش آموزان عزیز تا روز جمعه مورخ ۱۷ خرداد ماه فرصت دارند تا لحظات حضور در کنار معلم دلسوز و مهربان خود را از طریق عکس یا نقاشی ثبت نموده و سپس آن را در صفحه اینستاگرام خود با درج دو هشتگ #معلم_محبوب_من و #بانک_سرمایه به اشتراک بگذارند و به صف شرکت کنندگان در قرعه کشی ملحق شده و شانس خود و معلم ارجمندشان را برای بردن کارت هدیه در قرعه کشی جشنواره بیازمایند.

گفتنی است در این قرعه کشی ۷۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی برای معلمان و ۷۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است قرعه کشی جشنواره #معلم_محبوب_من پس از عید سعید فطر برگزار شده و برندگان خوش شانس این جشنواره در روز پنج شنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه معرفی می شوند. هم‌وطنان عزیز می‌توانند اخبار این جشنواره را از طریق وبسایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir و یا صفحه اینستاگرام بانک به نشانیwww.instagram.com/banksarmaye دنبال نمایند.