تاپ خبر۲۴:ال‌جی در آستانه معرفی اولین مانیتور Wide Ultra تخصصی بازی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و فناوری AMD FREESYNC در نمایشگاه CES 2015 مانیتورهای آینده با طراحی تخصصی برای بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای، صاحبان کسب و کار، و اهالی رسانه شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از مانیتورهای اولترا واید ۲۱:۹ جدید خود در نمایشگاه بین‌اللملی CES 2015 […]

تاپ خبر۲۴:ال‌جی در آستانه معرفی اولین مانیتور Wide Ultra تخصصی بازی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و فناوری AMD FREESYNC در نمایشگاه
CES 2015
مانیتورهای آینده با طراحی تخصصی برای بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای، صاحبان کسب و کار، و اهالی رسانه
شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از مانیتورهای اولترا واید ۲۱:۹ جدید خود در نمایشگاه بین‌اللملی CES 2015 که از ششم تا نهم ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود رونمایی خواهد کرد. در این نمایشگاه تاکید ال‌جی بر روی اولین مانیتور اولترا واید سازگار با فناوری «AMD FreeSync» خواهد بود. بنا به گزارش بخش «Worldwide Quarterly PC Monitor Tracker» سایت IDC، ال‌جی با فروش ۳/۷۷ درصدی مانیتورهای ۲۱:۹ در هفت دوره اخیر (دوره‌های مالی سه ماهه) در دنیا پیشگام بوده است.
مانیتورهای تخصصی بازی ۲۱:۹ با فناوری AMD FreeSync
مانیتور LG 34UM67 اولین مانیتور مخصوص بازی اولترا واید ۲۱:۹ است که به طور خاص برای اجرای بازی‌های حجیم گرافیکی طراحی شده است. فناوری FreeSync شرکت AMD از اختلال و پرش تصویر جلوگیری می‌کند. این اختلال زمانی که مانیتور و کارت گرافیک از همزمانی خارج می‌شوند روی می‌دهد. فناوری FreeSync با تولید تصاویر متحرک بدون از دست دادن سرعت فریم، تجربه بازی یکپارچه و بدون اختلال را تضمین می‌کند.
رٌی تایلور، مدیر اجرائی گروه ISV/IHV Partner شرکت AMD می‌گوید: فناوری FreeSync با استانداردهای صنعتی آزاد و باز تکنولوژی خلاقانه‌ای در زمینه مانیتور است. این فناوری اختلال و پرش تصویر که در ۳۰ سال گذشته بر روی بازی‌های رایانه‌ای سایه انداخته بود به طور کامل حذف کرد. ما از اینکه شرکت ال‌جی الکترونیکس با نمایشگرهای واقعاً هیجان‌انگیز نظیر مانیتور تخصصی بازی اولترا واید در کنار ما ایستاده است واقعاً خرسندیم.
مانیتور مخصوص بازی اولترا واید همچنین میدان دید استثنائی واقعاً گسترده‌ای دارد و این امکان را به بازیکنان می‌دهد که با دیدن فضاهای مخفی که امکان دیدنشان در مانیتورهای معمولی ۱۶:۹ وجود نداشت دست بالا را بگیرند. قابلیت «Black Stabilizer» این مانیتورها صحنه‌های تاریک را درخشانتر جلوه می‌دهد و کمک می‌کند تا نواحی سیاه عمیق که ممکن است اشیاء و دشمنان آنجا مخفی شده باشند بهتر دیده شوند.
مُد «Dynamic Action Sync» تاخیر ورودی را به حداقل می‌رساند که محیط بازی را کاملاً همزمان با دنیای واقعی می‌کند. بسیاری از بازی‌های محبوب نظیر «Battlefield 4»، «World of Warcraft» و «ArcheAge» در حال حاضر از رزولوشن ۲۱:۹ پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود در آینده بازی‌های بیشتری از این رزولوشن پشتیبانی کنند.
اولین مانیتور ۳۴ اینچ۲۱:۹ منحنی‌شکل در دنیا با صفحه نمایش عریض
مانیتور اولترا واید ۳۴ اینچ منحنی‌شکل شرکت ال‌جی (مدل ۳۴UC97) با رزولوشن
Quad HD (3440 × ۱۴۴۰) استفاده از نمایشگر در شرایط واقعی را به حداکثر مقدار خود می‌رساند. این نمایشگر به حرفه‌ای‌های خلاق نظیر طراحان گرافیکی یا عکاسان اجازه می‌دهد بتوانند به عکس‌های خود با جزئیات بیشتری نگاه کنند و به تولیدکنندگان رسانه اجازه می‌دهد تا سکانس‌های طولانی‌تر از تصاویر پشت‌سر هم یا نمایش گرافیکی صدا را ببینند. از آنجایی که این مانیتور با Thunderbolt™ ۲ سازگار است و قادر است بسته‌های داده را با سرعت بالا منتقل کند، این مانیتور برای کاربران Mac هم بسیار جذاب خواهد بود. همچنین صفحه نمایش منحنی این مانیتور بازیکنان بازی‌های ویدئویی را در تجربه شگفت‌انگیز بازی‌شان غوطه‌ور خواهد کرد.
به لطف زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای صفحه نمایش IPS که ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را بازتولید می‌کند، در هیچ زاویه‌ای اختلاف رنگی وجود نخواهد داشت. دقت رنگ مانیتور، میدان دید و فضای رنگی sRGB از سوی « TÜV Rheinland »، « Intertek » و همچنین «UL» گواهی شده است.
نمایشگرهای منحنی‌شکل اولترا واید با چند نمایشگر برای بهبود کارایی
نمایشگرهای منحنی‌شکل اولترا واید با چند نمایشگر (مدل ۳۴UC87M) اختیارات و آپشن‌های مختلفی برای نمایش چندتایی ارائه می‌کند که سطح کارایی را در شغل‌هایی مانند معاملات بورس و سایر مشاغل مالی افزایش می‌دهد. این مانیتورها می‌توانند به عنوان ایستگاه کاری تجاری یا تابلوی نمایش نمودارها، نقل‌قول‌ها یا پیام‌ها و یا سفارشات در حال انتظار مورد استفاده قرار بگیرند تا کاربر گستره وسیعی از اطلاعات و موقعیت‌ها را تحت نظر داشته باشد.
مانیتور سینمای دیجیتال ۴K برای مدیریت رنگ خارق‌العاده
ال‌جی همچنین از مانیتور سینمای دیجیتال ۴K (مدل ۳۱MU97) با ویژگی رزولوشن (۲۱۶۰ × ۴۰۹۶) که دارای پیکسل بیشتری نسبت به رزولوشن اولترا اچ‌دی معمولی (۲۱۶۰ × ۳۸۴۰) هستند رونمایی خواهد کرد. در این مانیتورها نه تنها محتوای ۴K با رزولوشن طبیعی خودش نمایش داده می‌شود، بلکه برای انجام فرآیندهای میانی دیجتال (DI) بسیار مناسب هستند. با بیش از ۵/۹۹ درصد فضای رنگی Adobe، این مانیتور برای مدیریت رنگ دقیق ایده‌آل است.
این کیو- لی، رئیس و مدیر اجرائی بخش تلویزیون و مانیتور شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی، می‌گوید: مانیتورهای اولترا واید ۲۱:۹ با در نظر داشتن نیاز مصرف‌کنندگان طراحی شده است. صنعت از روزهایی که تصور می‌شد یک نمایشگر برای همه کاربران مناسب است راه درازی را پیموده است. به دلیل اینکه ما زمان زیادی را در مقابل مانیتورهایمان می‌گذرانیم، فرصت‌های زیادی برای تخصصی‌سازی مانیتورها در زندگیمان وجود دارد.
بازدیدکنندگان امیدوارند که در غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES (واقع در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره ۸۲۰۴، از ششم تا نهم ژانویه) توقف کنند و این مانیتورهای خلاقانه را از نزدیک با چشمان خودشان ببینند.