تاپ خبر۲۴:شبکه های رادیویی ویژه برنامه های انتخاباتی خود را برای مخاطبان خود اعلام کردند. به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل روابط عمومی رسانه ملی؛این برنامه ها به شرح زیر اعلام شده است : رادیو جوان: برنامه ۱۸  قسمتی”منطقه آزاد” عنوان برنامه ای از گروه جوان و جامعه است که ویژه  انتخابات  ریاست جمهوری تهیه شده است  و […]

تاپ خبر۲۴:شبکه های رادیویی ویژه برنامه های انتخاباتی خود را برای مخاطبان خود اعلام کردند.

به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل روابط عمومی رسانه ملی؛این برنامه ها به شرح زیر اعلام شده است :

رادیو جوان:

برنامه ۱۸  قسمتی”منطقه آزاد” عنوان برنامه ای از گروه جوان و جامعه است که ویژه  انتخابات  ریاست جمهوری تهیه شده است  و پخش آن  از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ خرداد ماه  به مدت ۱۵  دقیقه روزهای یکشنبه و سه شنبه ازساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱ از شبکه جوان پخش می شود.

برنامه  ۳۰ دقیقه ای  “خیابان مردم”  از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد شنبه و چهارشنبه به موضوع انتخابات می پردازد.

گفتنی است: این برنامه ۱۵ خرداد تا ۲۴ خرداد  روزهای زوج  ساعت ۱۶ با موضوع “انتخابات”به روی آنتن می رود.

همچنین “خیابان مردم” جمعه ۲۴ خرداد مصادف با روز انتخابات از ۷ صبح تا آخر انتخابات تقدیم مخاطبان خواهد شد.

آیتم ۳ دقیقه ای “شما که غریبه نیستید” با تاکید رهبر بر انتخابات از  ۲۲ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت روزی ۲ با ر به این موضوع خواهد پرداخت و از ۲۲ اردیبهشت تا ۲۲ خرداد نیز روزی ۳ بار به این مهم می پردازد.

برنامه ۱۲ قسمتی “من و جوان” از ۱ خرداد تا ۲۲ خرداد  روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ با مدت زمان ۱۵ دقیقه به روی آنتن می رود.

“کافه رادیو” شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۴:۳۰ از اول خرداد تا ۲۲ خرداد در ۱۶ برنامه ۵ دقیقه ای از رادیو جوان پخش می شود.

“جوان ایرانی سلام” از ۱۷ فروردین تا ۲۳ خرداد. ۵۷ برنامه ۵ دقیقه ای ویژه انتخابات را پخش خواهد کرد.

برنامه ۱۰ دقیقه ای” ۳/۲۴″ در ۴۰ قسمت  از ۷ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد ساعت ۸ صبح به انتخابات می پردازد.

برنامه۴۵ قسمتی “شناسنامه”از ۷ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۳:۱۵ به مدت  ۱۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

رادیو جوان با ویژه برنامه انتخاباتی خو به مدت ۲۰ دقیقه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح با شنوندگان خود همراه می شود.

در مجموع این رادیو ۴۷۵۰ دقیقه برنامه ویژه انتخابات را به روی آنتن می برد.

رادیو ایران:

برنامه “ایران سربلند” به منظور افزایش شور و شعور انتخاباتی و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۱:۴۵ به روی آنتن می رود.
«ایران سربلند» ویژه‌برنامه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و انتخابات شوراهای اسلامی است که توسط گروه سیاسی شبکه رادیویی ایران تهیه شده و در آن گزارشگر برنامه به ۳۱ استان کشور سر می‌زند.

گفت‌وگو با نخبگان، هنرمندان و چهره‌های شناخته شده در بین مردم، استاندار و مسئولان استان در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و گفت‌وگو با استادان دانشگاه در استان و اعضای کمیسیون شوراهای مجلس از بخش‌های این برنامه است.

“ایران آباد” روزهای زوج ساعت ۱۵:۳۰ با هدف ترغیب مردم برای حضور موثر در انتخابات تقدیم شنوندگان می شود.

“انتخاب ملت “عنوان دیگر برنامه این شبکه است که سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.
رادیو فرهنگ:

این رادیو نیز از پانزدهم اسفند ماه با ویژه برنامه «ایستگاه ۱۱» به استقبال انتخابات ریاست جمهوری رفته است. این ویژه‌برنامه شامل گزارش‌های مردمی، مصاحبه با شخصیت‌های کشوری و دست‌اندرکاران یازدهمین دوره انتخابات و صحبت با نامزدهای ریاست جمهوری است.
رادیو گفتگو:
برنامه «چکاد بصیرت» از سال گذشته در جدول پخش رادیو گفت‌وگو قرار گرفت و در اولین قسمت‌هایش به بررسی شیوه‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ایران و سایر کشورها پرداخت. اهداف کلی اجرای انتخابات، شیوه‌های اجرایی و همچنین صنعت تبلیغاتی در نظام انتخاباتی ایران و سایر کشورها از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه است.

برنامه “مناظره سیاسی” این شبکه نیز با حضور شخصیت‌های سیاسی از همه جناح‌ها با موضوعات مختلف مربوط به انتخابات پخش می‌شود. رنگ و بوی انتخابات با نزدیک شدن به ۲۴ خرداد در رسانه ملی بیشتر خواهد شد و در برنامه ریزی شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی از این پس با شیب بیشتری به این مقوله مهم ملی پرداخته خواهد شد .