تاپ خبر۲۴:بانک پارسیان به دنبال ایجاد زیرساخت فنی کامل جهت ارائه خدمات متنوع بانکی در قالب بانکداری مجازی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان با اعلام مطلب فوق، گفت:در بانک پارسیان ابزارهای مختلف ارائه خدمات طراحی و پیاده سازی شده است  به گونه […]

تاپ خبر۲۴:بانک پارسیان به دنبال ایجاد زیرساخت فنی کامل جهت ارائه خدمات متنوع بانکی در قالب بانکداری مجازی است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان با اعلام مطلب فوق، گفت:در بانک پارسیان ابزارهای مختلف ارائه خدمات طراحی و پیاده سازی شده است  به گونه ای که مشتریان با استفاده از ابزارهای مذکور بسیاری از خدمات بانکی مورد نیاز خود را می توانند دریافت نمایند. سیستم هایی نظیر اینترنت بانک ، تلفنبانک ، موبایل بانک، خدمات مبتنی بر خودپرداز، پایانه های فروشگاهی و بسیاری از نرم افزارهای مشابه هم اکنون در بانک پارسیان فعال می باشند.

وی ادامه داد : در حال حاضر شبکه پایانه های فروشگاهی پارسیان با بیش از ۴۲۰ هزار پایانه بزرگترین شبکه را در بین بانک ها به خود اختصاص داده و مشتریان می توانند به راحتی خدمات مورد نظر را از طریق درگاه های مربوطه دریافت نمایند. 

وی گفت:بانک پارسیان برنامه های گسترده ای در حوزه توسعه خدمات الکترونیک دارد و هدف بانک پارسیان بردن شعبه بانک به منزل مشتری است بدین صورت که مشتری نیازی به حضور در شعبه نداشته و تمامی خدمات را از طریق ابزارهای مجازی دریافت نماید و شعب بانک در حوزه های تخصصی به مشتریان خدمات رسانی نمایند.

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان افزود: بانک پارسیان یک بانک کاملاً الکترونیک است و در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک به دنبال ایجاد زیرساخت فنی کامل جهت ارائه خدمات متنوع بانکی در قالب بانکداری مجازی است ، در طی سال جاری ابتدا زیر ساخت های جدید مورد نظر در خصوص بانکداری الکترونیک تهیه و راه اندازی گردید و در حال حاضر در حال تولید نرم افزارهای اختصاصی بانک پارسیان جهت ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد به مشتریان هستیم.