تاپ خبر۲۴: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که بانک شهر از بانک‌های توانمند کشور است، گفت: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن ، بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مجتبی […]

تاپ خبر۲۴: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که بانک شهر از بانک‌های توانمند کشور است،

گفت: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن ، بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مجتبی عبداللهی با بیان این‌که مجموعه نمایشگاه آفتاب، آرزویی برای شهر تهران و کشور بوده است تا مجموعه ای ویژه بتواند خدمات لازم را در زمینه نمایشگاهی به مردم ارائه کند، گفت: کاهش و بهبود وضعیت حمل و نقل، از آثار مشهود خروج نمایشگاه از داخل شهر تهران است.

وی با اشاره به حمایت مالی بانک شهر از احداث مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، گفت: بانک شهر یکی از بانک‌های توانمند کشور است و از قابلیت‌های بالایی به لحاظ مالی و فنی و همچنین سیستم نرم افزاری و خدمات دهی، برخوردار است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: ادامه داد: با توافقی که در برگزاری این نمایشگاه، با بانک شهر صورت گرفت، این بانک با تمام توان و با برنامه ریزی مناسب، حضور یافت و هیچ مشکلی در خصوص سیستم نرم افزاری و ارتباط با شبکه بانک شهر شاهد نبودیم.

عبدالهی افزود: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد.