تاپ خبر۲۴:طی حکمی از سوی مدیر‌عامل بانک شهر، احمد درخشنده به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات این بانک منصوب شد‌. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، احمد درخشنده با حکمی از سوی دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل این بانک، علاوه بر دریافت امضای درجه یک فارسی، به […]

تاپ خبر۲۴:طی حکمی از سوی مدیر‌عامل بانک شهر، احمد درخشنده به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات این بانک منصوب شد‌.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، احمد درخشنده با حکمی از سوی دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل این بانک، علاوه بر دریافت امضای درجه یک فارسی، به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات این بانک معرفی شد‌.
بر این اساس‌، در این حکم‌، ضمن اشاره به سوابق و تجربیات مدیریتی درخشنده‌، ابراز امیدواری شده است تا وی با بهره‌گیری از ابزارهای مدیریتی، امکانات و تجهیزات، سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد و سایر ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، در راستای انجام ماموریت‌های محوله در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات بانک شهر، به منظور دستیابی به اهداف عالی بانک شهر با رویکرد جهادی و علمی و رعایت دقیق قوانین و مقررات مرتبط، گام برداشته و موفق باشد.
لازم به ذکر است، احمد درخشنده، پیش از این به عنوان مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری شهر و همچنین در مقطعی به عنوان مدیرعامل این بانک، مشغول به فعالیت بوده است.