تاپ خبر۲۴:معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آخرین روز از برگزاری جشنواره تفریحی ـ ورزشی ماهیگیری، از این جشنواره بازدید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، مجتبی عبداللهی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از جشنواره تفریحی ـ ورزشی ماهیگیری که با همراهی انجمنی، شهردار، حیدری […]

تاپ خبر۲۴:معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آخرین روز از برگزاری جشنواره تفریحی ـ ورزشی ماهیگیری، از این جشنواره بازدید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، مجتبی عبداللهی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از جشنواره تفریحی ـ ورزشی ماهیگیری که با همراهی انجمنی، شهردار، حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی ، رضایی رییس سازمان ورزش، دستگردی رییس اداره تفریحات و علی عسکری مدیر روابط عمومی این سازمان، دارین رییس تربیت بدنی و ساسانی مدیر ورزش بانوان منطقه ۱۵ انجام شد، گفت: ماهیگیری رشته ای ورزشی است که ضمن تامین سلامت جسم افراد، موجب نشاط و شادکامی افراد نیز می شود.
وی افزود: امروز در سارسر پایتخت اقدامات وسیعی در حوزه ورزش همگانی در حال انجام است اما اجرای برنامه‌های متنوع تفریحی ـ ورزشی خانوادگی که روحیه بخش اعضای خانوده است و موجب شادی شهروندان می شود، برای ما اهمیت ویژه دارد.
حجت الاسلام ناصحی در بازدید از جشنواره ماهیگیری گفت: اقدام سازمان ورزش برای اجرای این برنامه قابل ستایش است چرا که استقبال مردم نشان دهنده سنجش دقیق سلایق و خواسته های افراد است.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: تحول چشمگیری در حوزه ورزش همگانی در پایتخت به وجود آمده است؛ ارایه خدمات ورزشی در رشته های آبی، بازی های مهیج، رزمی، باستانی و … اقدامی است که در ستالهای اخیر کمترمشاهده می شد.
وی ادامه داد: ورزش همگانی که پایه ورزش حرفه ای است، زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران است و ما ضمن راه اندازی کمیته ورزش نسبت به تعیین ماموریت های سازمان ورزش نیز اقدام کردیم.
شهردار منطقه ۱۵ نیز ضمن تشریح زیرساخت های ورزشی این منطقه از تمام پایتخت نشینان دعوت کرد تا در فضاهای ورزشی موجود در تهران استفاده کنند و مشوق مدیریت شهری برای توسعه فعالیت ها شود.
جشنواره بزرگ تفریحی ـ ورزشی ماهیگیری به میزبانی منطقه ۱۵ در محل دریاچه آزادگان در پارک آزادگان از روز ۲۴ مرداد به مدت ۴ روز برپا شد.
در این جشنواره شهروندان ضمن آموزش صحیح روش ماهیگیری با انواع ماهی و خواص آن آشنا می شوند.
توزیع چوب ماهیگیری و اهدای جوایز نفیس به افرادی که بزرگترین ماهی را صید کرده اند، از دیگر برنامه های اجرایی جشنواره ماهیگیری است.