تاپ خبر۲۴:در هفته منتهی به ۱۷ تیر ماه، ۱۷۷ هزار و ۲۸۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت . به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی […]

تاپ خبر۲۴:در هفته منتهی به ۱۷ تیر ماه، ۱۷۷ هزار و ۲۸۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت .

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۸۸ هزار و۹۶۱ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۸۵ هزار و ۳۲۶  تن فولاد، ۹۱۵  تن مس، ۳ هزار و ۶۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۸۶ هزار و ۹۸۴ تن انواع کالا به ارزش ۶۹ هزار و ۶۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار یک هزار و ۷۱۰ تن وکیوم باتوم، ۱۷ هزار و ۶۵۴ تن قیر، ۴۵ هزار و ۸۶۷ تن مواد پلیمری، ۱۷ هزار و ۹۵۹ تن مواد شیمیایی، ۶۵۰ تن عایق رطوبتی، ۲۰۰ تن روغن پایه و ۳ هزار و ۲۴۴ تن گوگرد معامله شد.

همچنین یک هزار و ۳۴۲ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.