تاپ خبر۲۴:در هفته منتهی به ۱۴ شهریور ماه، ۴۴۰ هزار و ۴۵۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و […]

تاپ خبر۲۴:در هفته منتهی به ۱۴ شهریور ماه، ۴۴۰ هزار و ۴۵۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۱۲۸ هزار و ۴۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار ۱۲۱ هزار و ۵۶۹ تن فولاد، ۳ هزار و ۶۷۰ تن مس، یک هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۳۰ تن کنسانتره مولیبدن، یک هزار و ۶۰۰ تن کک و ۳۱ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۱۱ هزار و ۶۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۱۲ هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار ۱۲۹ هزار و ۴۸۰ تن وکیوم باتوم، ۹۲ هزار و ۱۰۸ تن قیر، ۵۱ هزار و ۹۵۷ تن مواد پلیمری، ۲۰ هزار و ۲۶۸ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۱۱۵ تن عایق رطوبتی، ۴۰ تن آرگون، ۱۲ هزار تن لوب کات و ۲ هزار و ۹۷۰ تن گوگرد معامله شد.
همچنین ۳۶۶ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.