تاپ خبر۲۴:مراسم معارفه خسرو فرحی مدیرعامی جدید پست بانک ایران با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر پاریزی معاون بانکی و بیمه ای وزارت امور اقتصادی و دارائی، برخی از مدیران عامل بانک ها، اعضای هیات و مدیره، مدیران واحدهای ستادی و اجرایی و بسیاری از کارشناسان ستادی این بانک امروز هفدهم […]

تاپ خبر۲۴:مراسم معارفه خسرو فرحی مدیرعامی جدید پست بانک ایران با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر پاریزی معاون بانکی و بیمه ای وزارت امور اقتصادی و دارائی، برخی از مدیران عامل بانک ها، اعضای هیات و مدیره، مدیران واحدهای ستادی و اجرایی و بسیاری از کارشناسان ستادی این بانک امروز هفدهم مردادماه سال جاری در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: پس از آغاز این مراسم، دکتر صباغی عضو هیات مدیره این بانک ضمن ارائه گزارش عملکرد به تبیین دستاوردها و رویکردهای پست بانک ایران در دولت تدبیر و امید پرداخت.
بنابر این گزارش: در ادامه فرحی عضو هیات مدیره و مدیرعامل جدید پست بانک ایران به تشریح برنامه ها و سیاستهای آتی این بانک پرداخت و خواستار حمایت مسئولان وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارائی شد.
همچنین در این مراسم دکتر واعظی و دکتر پاریزی به سخنرانی پرداختند و سپس حکم خسرو فرحی بعنوان مدیرعامل این بانک از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به وی اعطاء گردید.
گفتنی است: پس از پایان مراسم مذکور، همایش ویژه مدیران پست بانک ایران آغاز شده و در قالب کارگاههای تخصصی تا پایان همین روز ادامه می یابد.