تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: با پرداخت یک هزارو۷۰ میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تمامی مطالبات این عزیزان پرداخت شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش با بیان […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: با پرداخت یک هزارو۷۰ میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تمامی مطالبات این عزیزان پرداخت شده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش با بیان اینکه افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای سال جاری و بلافاصله پس از ابلاغ اعمال شده است، گفت: به دلیل تأخیر اندکی که در ابلاغ میزان افزایش حقوق‌ها به سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته بود، حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز بر اساس سال گذشته پرداخت شده بود که مابه‌التفاوت افزایش آن نیز از تیرماه سال جاری به ترتیب حروف الفبا پرداخت شد و در مجموع ۳۴۲۰ میلیارد ریال در این رابطه پرداخت شده است.

وی گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی کشور که در منابع سازمان تأمین اجتماعی نیز بی تأثیر نبوده است؛ اما این سازمان با تجهیز منابع، مابه التفاوت افزایش حقوق‌ها را نیز پرداخت کرد.

دکتر نوربخش اظهار داشت: افزایش حقوق مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سالجاری ۱۵ تا۱۷ درصد اعمال شد که به این ترتیب مابه‌‌التفاوت افزایش‌ها نیز پرداخت شده است.

گفتنی است: در سنوات گذشته افزایش حقوق بازنشستگان اواسط سال ابلاغ و پرداخت می‌شد.