تاپ خبر۲۴: در اجرای دومین مرحله از طرح باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان «با آینده ۲»، پس‌ از انجام قرعه‌کشی میان مشتریانی که موفق به کسب حداقل ۱۰۰۰ امتیاز شده بودند؛ تعداد ۲۱۶ نفر از ایشان به عنوان برنده معرفی شده و جوایز نفیسی از سوی بانک آینده به آنها اهدا شد. جوایز در […]

تاپ خبر۲۴: در اجرای دومین مرحله از طرح باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان «با آینده ۲»، پس‌ از انجام قرعه‌کشی میان مشتریانی که موفق به کسب حداقل ۱۰۰۰ امتیاز شده بودند؛ تعداد ۲۱۶ نفر از ایشان به عنوان برنده معرفی شده و جوایز نفیسی از سوی بانک آینده به آنها اهدا شد.

جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان این طرح شامل، یک‌ دستگاه خودروی تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۶، سکه طلا، تبلت، گوشی تلفن همراه، کارت هدیه و صنایع دستی است که به قید قرعه از میان بیش از ۱۸۷ هزار مشتری باشگاه مذکور با حداقل امتیاز اعلام شده، به برندگان اهدا شد.

جایزه ویژه نیز، در جریان مراسمی که با حضور مدیران ارشد بانک آینده برگزار شد، به جناب آقای سیامک یزدانی، مشتری شعبه ساری بانک آینده تعلق گرفت.

برای آگاهی از نتایج سایر برندگان طرح «با آینده۲» به بخش اسامی برندگان در تارگاه مشتریان بانک آینده به نشانی اینترنتی www.ba.efarda.ir مراجعه کنید.

طرح «با آینده ۲»، از تاریخ ۱۶ آبان تا ۱۰ بهمن برگزار شد و بر اساس این طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک آینده، فرصت داشتند، بر مبنای عملکرد خود از امتیاز شرکت در قرعه‌کشی بهره‌ مند شده و با کسب حداقل امتیاز اعلام‌ شده، شانس خود را در به‌ دست آوردن جوایز امتحان کنند.

یاد آوری می نماید؛ طرح جدید باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان بهارانه” با آینده۳″ از تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ آغاز خواهد شد، هم وطنان و مشتریان عزیز را برای مشارکت در این طرح، از هم اکنون، دعوت می نماید.