تاپ خبر24:مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از رویداد مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) حمایت می‌کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر، متخصصان در دو چالش مهم و کاربردی شامل «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» و همچنین «چالش تشخیص مقصود اصلی کاربر در ربات های گفتگوی همراه اول» به رقابت می پردازند.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که به طیف وسیعی از مردم خدمات متنوع ارتباطی نظیر اینترنت را ارائه می دهد، در نظر دارد با شناسایی بهترین استراتژی های مبتنی بر هوش مصنوعی، به افزایش بهره وری، ارائه خدمات متنوع و بهینه و ایجاد تجربه کاربری عالی در سطوح کاربری مختلف بپردازد.

مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) یا Amirkabir Artificial Intelligence Competitions (AAIC) مجموعه ای از مسابقات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی است که از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

 

هدف این رویداد ایجاد رقابت میان متخصصان هوش مصنوعی در حوزه های پردازش گفتار و فهم زبان است که بتوانند راهکارهای کاربردی در مسیر تحقق اهداف رویداد ارایه دهند.

 

مهلت شرکت در این رویداد تا ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در هر یک از چالش ها، به آدرس اینترنتی aaic.aut.ac.ir مراجعه کنند.