تاپ خبر۲۴:مراسم کلنگ زنی ساخت دومین ساختمان بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور در روز ولادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت با مشارکت بانک پارسیان برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،این مراسم با حضور کوروش پرویزیان- مدیرعامل بانک پارسیان، جعفری معاون فناوری این بانک […]

تاپ خبر۲۴:مراسم کلنگ زنی ساخت دومین ساختمان بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور در روز ولادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت با مشارکت بانک پارسیان برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،این مراسم با حضور کوروش پرویزیان- مدیرعامل بانک پارسیان، جعفری معاون فناوری این بانک و امیرحسین رستمی- مدیرعامل بنیاد‌ خیریه وفاق سبز علوی کشور برگزار شد.

دکتر پرویزیان در این مراسم با تبریک هفته وحدت و قدردانی از زحمات خادمین بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور گفت: امیدوارم این مرکز در عرصه های مختلف از جمله ادامه تحصیل و ایجاد اشتغال برای جوانان ، کمک رسانی به توسعه امکانات درمانی در مناطق محروم و کمک به ایجاد و گسترش مراکز آموزشی و پژوهشی موفق باشد.
وی با تاکید به ضرورت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی از لحاظ پایگاه فکری ، نهاد و ساختار عملیاتی در اقتصاد کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مبانی دارد که یکی از آنها، اداره اقتصاد با همکاری مردم و با تولیدات داخلی منحصر به فردی مانند فرش است .
مدیر عامل بانک پارسیان افزود: تولیداتی صادرات محور و بومی که بیانگر ظرفیت های فرهنگی کشور هستند و توان رقابت در عرصه های بین المللی را نیز دارند.
وی تاکید کرد: هماهنگی همه جانبه در این راستا میان مسوولین و مردم، زمینه ساز تحولات بزرگی می شود و آینده درخشانی را برای میهن اسلامی رقم خواهد زد.
دکتر پرویزیان با قدردانی از تلاش های دلسوزانه خادمین بنیاد گفت: بسیار خرسندم که فکر واندیشه نیکوکارانه در راستای تامین هزینه های این مرکز از راههای غیرانتفاعی،اقدامات هدفمند و برنامه ریزی شده صورت می گیرد و آرزوی توفیق روزافزون برای خادمین این بنیاد را دارم.
رستمی مدیرعامل بنیاد نیز در این مراسم با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) به حضار خیر مقدم گفت و از همکاری و مساعدت بانک پارسیان در پیشرفت و رشد بنیاد قدردانی کرد.
وی افزود: با توجه به این که تمامی هزینه های بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور از محل کمک های مردمی و نذورات تامین می شود، بنیاد به تعامل بیشتر با بانک پارسیان در بحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی در جامعه چشم امید دوخته است .
رستمی در رابطه با ساخت ساختمان کوثر اظهار داشت :قصد ما از ساخت ساختمان کوثر این است که انشاالله لبیکی باشد به فرمایشات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی که با تلاش خادمین مردم در بنیاد خیریه به نتیجه خواهد رسید ، ما تمام توان خود را برای محرومیت زدایی در جامعه وایجاد اشتقال برای نسل جوان خواهیم گذاشت تا به یاری خداوند جامعه ای پویا و سر زنده داشته باشیم.در ادامه مراسم تمامی مدعوین با حضور در محل ساخت ساختمان کوثر کلنگ احداث ساختمان را به زمین زدند.