تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر از مشارکت این بانک در تعویض ۱۰هزار دستگاه تاکسی فرسوده پایتخت خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی تنها راه نجات مردم از آلودگی پایتخت و سایر کلانشهرهاست، تصریح کرد: […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر از مشارکت این بانک در تعویض ۱۰هزار دستگاه تاکسی فرسوده پایتخت خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی تنها راه نجات مردم از آلودگی پایتخت و سایر کلانشهرهاست، تصریح کرد: باید بیش از پیش به حمل و نقل عمومی توجه شود.
مدیرعامل بانک شهر با بیان این ‌که این بانک، به صورت جدی در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت دارد، گفت: بر همین اساس، بانک شهر در تعویض ۱۰هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران نیز مشارکت داشته است و انجام این کار در سایر کلانشهرها نیز در دستور کار قرار دارد.
وی توسعه حمل و نقل عمومی را از عوامل موثر در نجات مردم از آلودگی هوا دانست و افزود: در این خصوص بانک شهر سرمایه‌گذاری در خط سه متروی تهران را انجام داده و همچنین خط ۶مترو نیز به صورت مستقیم توسط بانک شهر ساخته می‌شود.
پورزرندی خاطرنشان کرد: برای احداث خط۷ نیز همکاری قابل‌توجهی در تامین مالی از سوی بانک شهر انجام شده و همچنین در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز نیز بانک شهر در ساخت خطوط مترو مشارکت داشته است.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر نقش مقوله بانکداری مجازی بر کاهش روند آلودگی هوای شهرها، افزود: در حال حاضر بانک شهر، خدمات الکترونیکی بانکی را به صورت ۲۴ساعته به شهروندان ارایه می‌دهد و در بیشتر بوستان‌ها و مراکز خرید پیشخوان‌های شهرنت آماده ارائه خدمات به شهروندان است.