تاپ خبر۲۴:بانک مهر اقتصاد با هدف گسترش فرهنگ بانکداری اسلامی و آشنایی عموم جامعه با مبانی و الزامات آن، مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی را در سراسر کشور برگزار می کند.  منبع سوالات مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی کتابچه “معاملات بانکی با تاکید بر احکام و استفتائات” است که از دو بخش کلیاتی از عملیات بانکی بدون […]

تاپ خبر۲۴:بانک مهر اقتصاد با هدف گسترش فرهنگ بانکداری اسلامی و آشنایی عموم جامعه با مبانی و الزامات آن، مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی را در سراسر کشور برگزار می کند.

 منبع سوالات مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی کتابچه “معاملات بانکی با تاکید بر احکام و استفتائات” است که از دو بخش کلیاتی از عملیات بانکی بدون ربا که به موضوع تجهیز منابع و تخصیص منابع و استفتائات بانکی می پردازد و بخش استفتائات که پرسش های مربوطه مورد بررسی قرار داده تشکیل شده است

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه و دریافت منبع سوالات و پرسشنامه به یکی از شعب بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور و یا به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی WWW.MEBANK.IR مراجعه نمایند.

آخرین مهلت تحویل پاسخ نامه سئوالات به شعب بانک مهر اقتصاد نیز روز دوشنبه ۱۵ مهر ماه و زمان قرعه کشی روز پنج شنبه دوم آبان ماه مصادف با عید غدیر خم خواهد بود.

بر اساس این گزارش بیش از ۳۰۰ مورد جایزه شامل وام قرض الحسنه و کمک هزینه سفرهای زیارتی به برندگان این مسابقه اهدا می شود.