تاپ خبر۲۴: روز گذشته پس از ساعت ها مسابقه طاقت فرسا بین گیمرها درگیم نت Infinity تهران، مسابقات جایزه بزرگ ۱۰ میلیون تومانی ایسوس به پایان رسید و برنده های هر رشته مشخص گردیدند. این مسابقات که در سه رشته League of Legends، TAKKEN 7 و HeartStone در حال پیگیری بود. تیم گیم کرنر توانست […]

تاپ خبر۲۴: روز گذشته پس از ساعت ها مسابقه طاقت فرسا بین گیمرها درگیم نت Infinity تهران، مسابقات جایزه بزرگ ۱۰ میلیون تومانی ایسوس به پایان رسید

و برنده های هر رشته مشخص گردیدند. این مسابقات که در سه رشته League of Legends، TAKKEN 7 و HeartStone در حال پیگیری بود. تیم گیم کرنر توانست جایزه بزرگ این سری از مسابقات را در رشته League of Legends به دست آورد.
فینال این مسابقات که در دو روز پنجشنبه و جمعه با حضور بیش از ۳۰۰ گیمر از سراسر ایران، برگزار و به اتمام رسید. حامی این مسبقات بخش قطعات دفتر ایسوس ایران بود که علاوه بر تقبل جایزه بزرگ، برنامه های ویژه ای هم برای حاضرین در نظر گرفته بود. در حین برگزاری مسابقات، همکاران دفتر ایسوس با برنامه هایی مانند کارگاه آشنایی با محصولات گیمینگ، مسابقه ویژه اینستاگرامی با متن #ROGDAY و اورکلاکینگ حرفه ای با نیتروژن مایع، کارگاه آشنایی با تجهیزات واترکولینگ، جو حساس مسابقات را تا حد زیادی جذاب تر کردند.
در روز نخست فینال اصلی مسابقات League of Legends با حضور تیم های راه یافته به مرحله پایانی شروع شد. در کنار آن اورکلاکرهای دفتر ایسوس با مادربورد Maximus IX Apex به صورت حرفه ای برای حاضرین اورکلاکینگ حرفه ای را به نمایش گذاشته و از مزایای اورکلاک در حالت کلی برای گیمینگ توضیحاتی را برای حاضرین مطرح کردند. در عصر پنجشنبه هم مدیر فنی روابط عمومی دفتر ایسوس، آقای سعید مسلمی، در مورد دستاوردهای ایسوس در زمینه گیمینگ برای حاضرین صحبت کردند:
“ایسوس نخستین برندی است که خط تولید مخصوص بازی را در دنیای سخت افزار احداث نمود تا محصولی دقیقاً متناسب با گیمرها تولید کند. ما امسال ۱۱ سالگی این خط تولید که Republic Of Gamer یا ROG نام دارد را جشن گرفتیم… ایسوس در زمینه گیمینگ به عنوان تحسین شده ترین برند در جهان شناخته می شود. ایسوس چند سال متوالی در زمینه تولید و فروش مادربورد، کارت گرافیک گیمینگ، نمایشگرهای گیمینگ رده نخست را به خود اختصاص داده است. ایسوس علاوه بر تولید کالای کارآمد و با کیفیت، همواره جنبه های دیگر استفاده از محصول را در نظر گرفته و برای گیمینگ همیشه سنگ تمام گذاشته است…”
روز دوم که حساس ترین روز مسابقات بود، با فینال بازی های Takken 7 و HeartStone شروع شد. در کنار آن نیز مجدداً اورکلاکرهای ایسوس با ثبت یک رکورد نخست و یک رکورد سوم جهانی در اورکلاک کارت گرافیک، گیمرهای حاضر را شگفت زده کردند.
در طی روز نیز مجدداً تیم فنی ایسوس با همکاری شرکت ترابایت کارگاه آشنایی با تجهیزات واترکولینگ و دستاورد های مرتبط قطعات ایسوس میزبان گیمرها بودند. در ابتدا حاضرین با انواع خنک کننده های سیستم آشنا شده و سپس آموزشی مختصر در مورد نحوه اسمبل یک سیستم با روش واترکولینگ با تیوب سخت را فرا گرفتند. سپس سعید مسلمی، در مورد علاقه ایسوس به واترکولینگ توضیحاتی را برای حاضرین ارائه کرد:
“… ایسوس با درنظر گرفتن جنبه های کارایی و زیبایی شناسی واترکولینگ، محصولاتی را متاسب برای این سرگرمی و هنر تولید کرده است. مادربورد های سری Formula دارای یک بلاک سازگار با واتر کولینگ هستند… کارت گرافیک های سری Poseidon نیز امکان نصب خنک کننده های آبی در آنها وجود دارد… امسال ایسوس پا را یک گام فراتر از سایرین گذاشته و مادربوردهایی با بلاک از پیش نصب شده را تولید و عرضه کرده است… مادربورد های Maximus IX Extreme و Crosshair VI Extreme به طور پیشفرض دارای یک کیت واتربلاک کامل هستند که علاوه بر کارایی و سازگاری بالا، زیبایی خاصی را به سیستم های اسمبل شده داده است…”
پس از پایان مسابقات نیز تیم ها و نفرات شرکت کننده ها در به استیج دعوت شده و جوایز خود را دریافت کردند.