تاپ خبر۲۴:خیراله بیرانوند، مدیر عامل بانک سرمایه، با اعلام این که مرکز تماس جدید این بانک به زودی به بهره برداری خواهد رسید گفت: در این مرکز از کارشناسان نخبه بانکی جهت پاسخگویی و برقرای ارتباط با مشتریان استفاده خواهد شد. مدیر عامل بانک سرمایه تصریح کرد: در مرکز تماس بانک سرمایه ضمن پاسخ به […]

تاپ خبر۲۴:خیراله بیرانوند، مدیر عامل بانک سرمایه، با اعلام این که مرکز تماس جدید این بانک به زودی به بهره برداری خواهد رسید گفت: در این مرکز از کارشناسان نخبه بانکی جهت پاسخگویی و برقرای ارتباط با مشتریان استفاده خواهد شد.
مدیر عامل بانک سرمایه تصریح کرد: در مرکز تماس بانک سرمایه ضمن پاسخ به سؤالات و برطرف نمودن مشکلات بانکی مشتریان، تلاش خواهد شد خدمات نوینی همچون بانکداری مشاوره ای و همچنین طرح ها و خدمات جدید و اختصاصی این بانک برای مخاطبان ارائه و تشریح گردد.
بیرانوند با بیان این که مرکز تماس بانک سرمایه در آینده به محور بانکداری مجازی تبدیل خواهد شد اظهار داشت: اولویت بانک سرمایه در سال جدید طراحی و ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان و تمامی اقشار جامعه به خصوص جامعه فرهنگیان خواهد بود و تلاش خواهد شد با توسعه و تقویت زیرساخت های فنی، خدمات این بانک به گونه ای کاملاً الکترونیک عرضه گردد.
وی افزود: در این بین مرکز تماس بانک سرمایه می تواند به عنوان یکی از کانال های ارتباطی اثربخش در ارتباط با مشتریان ایفای نقش نموده و پاسخگوی سؤالات تخصصی آنان در ارتباط با طرح ها و خدمات نوین این بانک باشد.
بیرانوند تأکید کرد: در این مرکز بر اساس اصل مشتری مداری، به شکایات و انتقادات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و از پیشنهادهای ارائه شده در راستای بهبود مستمر و ارائه شایسته تر خدمات بانکی، بهره گیری خواهد شد.