تاپ خبر۲۴:در روز سوّم خردادماه سال جاری مقارن با سالروز حماسه فتح خرمشهر، مراسم قرعه‌کشی «جشنواره فجر»، ویژه دارندگان حساب سپرده سرمایه‌گذاری و با هدف قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان برگزار شد. بانک آینده در پاسخ به اعتماد مشتریان ارجمند مشارکت‌ کننده در «جشنواره فجر» (از تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ لغایت ۱۳۹۳/۱۲/۲۹) و به‌ منظور تقدیر […]

تاپ خبر۲۴:در روز سوّم خردادماه سال جاری مقارن با سالروز حماسه فتح خرمشهر، مراسم قرعه‌کشی «جشنواره فجر»، ویژه دارندگان حساب سپرده سرمایه‌گذاری و با هدف قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان برگزار شد.
بانک آینده در پاسخ به اعتماد مشتریان ارجمند مشارکت‌ کننده در «جشنواره فجر» (از تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ لغایت ۱۳۹۳/۱۲/۲۹) و به‌ منظور تقدیر از آنها، جوایز ارزنده‌ای را به مشتریانی که در طرح مذکور شرکت داشته‌اند؛ طراحی و به برندگان تقدیم نمود. در این راستا، مراسم قرعه‌کشی این جشنواره، روز یکشنبه، سوّم خردادماه سال جاری با حضور جمعی از مشتریان و مدیران بانک در تهران برگزار شد.

بر همین اساس، در این جشنواره، ۲۲ دستگاه خودروی سواری، به‌ همراه صدها جایزه ارزشمند دیگر، به مشتریانی که در این جشنواره حضوری فعال داشتند، اختصاص داده شد که طی مراسم قرعه‌کشی، برندگان خوش‌شانس این جوایز مشخص شدند.

اسامی برندگان ۲۲ خودروی پژو پارس در «جشنواره فجر» بر اساس نتایج قرعه‌ کشی انجام‌ شده، در آدرس ذیل می‌باشد:

http://www.ba24.ir/fa/newsDetails.aspx?id=681

برندگان عزیز جشنواره فجر بانک آینده، می‏توانند برای دریافت جایزه خود به شعبه دارای حساب، مراجعه فرمایند.