تاپ خبر۲۴ :پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 edge طی مراسمی عمومی، روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه در ایران رونمایی شدند. این رویداد، با حضور میهمانانی از سفارت کره جنوبی در ایران، اصحاب رسانه، جمعی از نمایندگان این شرکت و همچنین کاربران گوشی‌های سامسونگ که در وب‌سایت این شرکت برای حضور در […]

تاپ خبر۲۴ :پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 edge طی مراسمی عمومی، روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه در ایران رونمایی شدند.

این رویداد، با حضور میهمانانی از سفارت کره جنوبی در ایران، اصحاب رسانه، جمعی از نمایندگان این شرکت و همچنین کاربران گوشی‌های سامسونگ که در وب‌سایت این شرکت برای حضور در مراسم رونمایی نام‌نویسی کرده بودند، در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.
در این مراسم ابتدا بام سوک هانگ، مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران، ضمن تبریک سال جدید به مهمانان، گفت: «آنچه من در سامسونگ، بعد از رونمایی محصولات مختلفی از جمله گوشی‌های سری S یاد گرفته‌ام، این است که چگونه گوش کنم، روی چه مواردی تمرکز کنم و چه زمانی تصمیمات مهم بگیرم.» پس از او، علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل، با اشاره به جزئیاتی در مورد طرح‌های ویژه این شرکت، عنوان کرد: «ما به‌عنوان رهبر بازار، مسئولیت‌هایی داریم که تنها به ارائه محصول، خلاصه نمی‌شود. ما مسئولیت داریم که تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم.»
در ادامه این مراسم، دو نفر از مدیران موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی ویژگی‌های محصول پرداختند. در بخش طراحی، پانته‌آ اسلامی، طراح مجتمع تجاری ارگ تجریش، به روی صحنه رفت و در رابطه با طراحی این محصولات اظهار داشت: «در طراحی این گوشی‌ها و با مجتمع ارگ دو وجه تشابه عمده دیده می‌شود. از جمله خمیدگی‌ها و استفاده از ترکیب شیشه و فلز که حسی از ظرافت و شیک بودن را منتقل می‌کند.» . در بخش دیگری از معرفی ویزگی‌های محصول، حسین دلفان آذری مؤسس گروه دلفان آفرود، از تجربه سفر به کویر برای آزمایش دوربین این گوشی‌ها، گفت. وی با نشان دادن یک Galaxy S7 گل‌آلود، روی صحنه آن را با آب شست تا ویژگی ضدآب بودن آن را به مهمانان ثابت کند. در ادامه نیز فیلم این سفر از نمایشگرهای سالن پخش شد. فیلمی که مملو از تصویرهای هیجان‌انگیز اسلوموشن و در نور کم بود که از قدرت این دوربین‌ها حکایت می‌کرد. تصاویری که حسین دلفان آذری در مورد آنها گفت: «این اولین بار بود که سفر طبیعت‌گردی ‌رفتم و در آخر گوشی‌ام را صحیح و سالم برگرداندم.»
بخش بعدی مراسم، برای حاضران اندکی غیرمنتظره بود. هنگامی که گروه موسیقی «بمرانی» با اپلیکیشن‌های موسیقی در گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ قطعه‌ای را اجرا کردند و در ادامه هم گروه «پالت» روی صحنه حاضر شد و با اجرای قطعاتی، شور و هیجان ویژه‌ای به سالن بخشید.
پایان بخش این مراسم، قرعه‌کشی برای اعلام برندگان مسابقه‌ای بود که مهمانان در ابتدای مراسم از طریق دانلود اپلیکیشن مخصوص برنامه، در آن شرکت کرده بودند. مدیرعامل شرکت سامسونگ، سه عدد Galaxy S7 به برندگان این مسابقه اهدا کرد.
محوطه تجربه محصول یکی دیگر از بخش‌های ویژه مراسم بود تا مهمانان از نزدیک با امکانات و ویژگی‌های این دو پرچم‌دار و همچنین دو محصول جانبی Gear VR و Gear 360 آشنا شوند. علاوه بر بخش تجربه محصول، بخش‌های سرگرم‌کننده‌ای نظیر بازی، سرگرمی و موسیقی زنده نیز در محوطه مرکز همایش‌های برج میلاد برپا بود.