تاپ خبر۲۴:مراسم تودیع سید کمال سیدعلی و معارفه سید محسن هاشمی با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه در محل ساختمان مرکزی برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای مراسم دکتر محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیات مدیره اظهار […]

تاپ خبر۲۴:مراسم تودیع سید کمال سیدعلی و معارفه سید محسن هاشمی با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه در محل ساختمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای مراسم دکتر محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیات مدیره اظهار داشت امروز جمع شده ایم از برادر عزیز جناب آقای سیدعلی به مناسبت ایامی که به عنوان مدیرعامل در خدمت بانک ایران زمین بودند تقدیر و تشکر نماییم و ایشان اضافه نمودند پذیرش مسئولیت در حوزه بانک و بیمه در کشور کار بسیار سنگین و طاقت فرسایی است و آقای سیدعلی این مسئولیت را در مقطعی قبول و در مدت حضور خود در این سمت کارهای مثبتی در راستای اهداف بانک به انجام رساندند و از این به بعد نیز از تجربیات و نظرات ایشان در هیئت مدیره بانک استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین با معرفی سید محسن هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید بانک، به سوابق آقای هاشمی اشاره که در بانک های صادرات و ایران زمین به عنوان عضو هیات مدیره و امروز هم به عنوان مدیرعامل بانک بخدمت مشغول خواهند شد و امیدواریم که شاهد خدمات موثر وی برای ارتقاء بانک ایران زمین باشیم.

وی با اشاره به اهداف بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۴ تاکید نمود یقیناً مدیرعامل در دستیابی به اهداف تعیین شده نیازمند همیاری هیات مدیره، مدیران و کارکنان است تا شاهد شکوفایی بانک در عرصه اقتصادی کشور باشیم و بتوانیم شعار سال جاری بانک (( بهار ایران زمین در راه است)) را محقق نماییم.

سیدکمال سید علی مدیرعامل پیشین بانک ایران زمین نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت، امروز شرایط ما نسبت به سال گذشته بهتر است، بدهی ما به بانک مرکزی تسویه و محدودیت ها لغو شده است.

ایشان با اشاره به سابقه آقای سید محسن هاشمی مدیرعامل جدید اظهار داشت، ایشان از مدیران با سابقه بانکی هستند که به حوزه مسائل بانکی اشراف کامل داشته دارای صفات برجسته اخلاقی هستند و امیدوارم در عرصه خدمت جدید موفق و موید باشند.

سیدعلی در ادامه از هیات مدیره بانک و تمامی همکاران و دوستان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه سید محسن هاشمی مدیرعامل جدید بانک ایران زمین با بیان اینکه به بانک مرکزی تعهدی داده ایم که باید به آن عمل کنیم بیان داشت ما یک موسسه خصوصی محسوب می شویم که بنا بر اهداف اولیه تشکیل خود باید با رعایت ضوابط و سیاستهای ابلاغ شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به دنبال کسب سهم خود از بازار، سود متعارف و مشروع از فعالیت های خود باشیم تا بتوانیم به تعهدات خود در قبال سهامداران ، سپرده گذاران و همکاران عمل نماییم.

وی تاکید کرد کارهای زیر بنایی انجام شده و هر شعبه باید به سهم ترسیم شده خود برسد که این مهم با همکاری پرسنل و مدیران در تمامی حوزه ها میسر خواهد شد.