تاپ خبر۲۴:مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط عمومی بانک ملت با حضور معاون مدیرعامل و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که حسین حیدری معاون مدیرعامل در امور بانکداری شخصی و تجاری، دکتر رستگار و شکرپور […]

تاپ خبر۲۴:مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط عمومی بانک ملت با حضور معاون مدیرعامل و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که حسین حیدری معاون مدیرعامل در امور بانکداری شخصی و تجاری، دکتر رستگار و شکرپور مشاوران مدیرعامل، حسن روستا مدیر امور ناحیه یک، توحید اسدی مدیر امور ناحیه دو، مهدی سیف علیشاهی مدیر امور بانکداری شخصی و فریدزاده مدیر شعب منطقه پنج تهران حضور داشتند، از خدمات جواد عطاران، رییس پیشین اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی قدردانی و برای رشید خضری رییس جدید این اداره کل آرزوی موفقیت شد.
حسین حیدری، معاون مدیرعامل در این مراسم با قدردانی از تلاش های مدیر پیشین روابط عمومی، اظهار داشت: روابط عمومی باید انعکاس دهنده زحمات کارکنان به ویژه کارکنان صف باشد و از آسیب هایی که ممکن است به بانک وارد شود، مراقبت کند.
وی ادامه داد: صیانت از بانک فقط در محیط فیزیکی مطرح نیست بلکه امروزه رصد شبکه های اجتماعی و دفع خطرات ناشی از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
حیدری از مدیر جدید روابط عمومی خواست تا با استفاده از خرد جمعی، در جهت اعتلای نام و برند خوشنام بانک ملت گام بردارد.
رشید خضری، رییس جدید اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی هم ضمن درود فرستادن به ارواح طیبه امام راحل (ره) و شهدای جلیل القدر، و نیز آرزوی تداوم سایه پربرکت مقام عظمای ولایت، سخنان خود را با اظهار مراتب سپاس از حسن عنایت و اعتماد مقام عالی مدیریت بانک ملت آغاز نمود. وی همچنین ضمن تشکر و یاد از همکاران و مدیران پیشین این اداره کل بویژه جواد عطاران، اظهار امیدواری کرد با اهتمام، همدلی و همیاری همه همکاران، روابط عمومی بانک ملت را در جایگاهی شایسته نام بلند بانک ملت تثبیت نمایند.
جواد عطاران، رییس پیشین اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی هم با اشاره به مفهوم جدید روابط عمومی ۳۶۰ درجه، اظهار داشت: در این مفهوم به انتظارات تمامی ذینفعان بانک پاسخ داده و رضایت همه آنها جلب خواهد شد.
وی همچنین از حسن اعتماد مدیرعامل برای سپردن پست مدیریت روابط عمومی در این مدت و همچنین اعطای حکم جدید به وی تشکر کرد.