تاپ خبر۲۴:با حضور دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن ،مراسم توریع و تکریم یوسف مرتضایی عضو سابق هیات مدیره این بانک و معارفه جعفر آقاملایی عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن،دراین مراسم که اعضای هیات مدیره بانک به همراه مدیران امور […]

تاپ خبر۲۴:با حضور دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن ،مراسم توریع و تکریم یوسف مرتضایی عضو سابق هیات مدیره این بانک و معارفه جعفر آقاملایی عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن،دراین مراسم که اعضای هیات مدیره بانک به همراه مدیران امور و روسای ادارات بانک مسکن حضور داشتند؛بت شکن طی سخنانی با تقدیر از فعالیت های یوسف مرتضایی در طول خدمت در بانک مسکن ،از وی به عنوان فردی نام برد که به تمامی مسایل بانکی تسلط کامل داشته و مشاور و راهنما در حوزه مسایل بانکی محسوب می شد.
مدیرعامل بانک مسکن در ادامه با ابرار خرسندی از انتصاب جعفر اقا ملایی به عنوان عضو هیات مدیره بانک عملکرد مطلوب وی را از جمله موارد موثر در این انتصاب دانست.
وی دانش محوری،کارنامه موثر داشتن و برنامه رو به جلو داشتن را سه مولفه اصلی شایسته سالاری عنوان کرد که آقا ملایی این مولفه ها را در کارنامه فعالیت خود در بانک به همراه دارد.
گفتنی است جعفر آقا ملایی پیش از این به عنوان مدیر امور استان ها و بازاریابی در بانک مسکن فعالیت می کرد.