تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و تکربم دکتر علی دیواندری و معارفه دکتر کورش پرویزیان با حضور دکتر سیف، رئیس کل بانک مرکزی، مدیران ارشد نظام بانکی، اعضاء هیات مدیره و مدیران بانک پارسیان در تاریخ ۱۹ اسفند ماه در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد. در ابتدای این مراسم دکتر عارف نوروزی، نایب رییس […]

تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و تکربم دکتر علی دیواندری و معارفه دکتر کورش پرویزیان با حضور دکتر سیف، رئیس کل بانک مرکزی، مدیران ارشد نظام بانکی، اعضاء هیات مدیره و مدیران بانک پارسیان در تاریخ ۱۹ اسفند ماه در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر عارف نوروزی، نایب رییس هیات مدیره بانک پارسیان ضمن تقدیر از زحمات دکتر دیواندری، گفت : ایشان مدیری شایسته، زحمت کش و پرتلاش در عرصه فعالیت های بانکی هستند و حضور شخصیت موجه و محترم ایشان در بانک پارسیان فرصتی مغتنم برای این بانک بود که به علت پیش آمدن بیماری ناچار به ترک فعالیت خود در بانک شدند که برایشان آرزوی بهبودی داریم.
وی با اشاره به تجربیات دکتر پرویزیان و حضور چندین ساله ایشان در عرصه بانکداری خاطر نشان ساخت: دکتر پرویزیان سابقه درخشانی در مدیریت خود در بانک‌های توسعه صادرات و سینا داشته‌اند، ضمن این که ایشان شخصیتی شناخته شده، حرفه‌ای و خوش نام در حوزه بانکی است و امیدواریم که با وجود ایشان و با کمک اعضاء هیات مدیره و مدیران و کارکنان همچنان بتوانیم در مسیر اعتلای بانک پارسیان گام برداریم و همچنین با کمک‌های بانک مرکزی مشکلات سیستم بانکی حل شده و شاهد روزهای درخشان در سیستم بانکی کشور باشیم.

دکتر دیواندری : خوشنامی بانک پارسیان با تلاش نیروی انسانی دلسوز محقق شد
دکتر دیواندری نیز ضمن تشکر از رییس کل بانک مرکزی، دکتر پرویزیان، اعضای هیات مدیره و کلیه کارکنان با اشاره به اینکه خوشنامی بانک پارسیان محصول تلاش نیروی انسانی ارزشمند این بانک است، گفت : همه آنچه که در توان داشتند در این دوره مدیریت در طبق اخلاص گذاشتند و بانک یک حرکت جدی را آغاز کرد که ثمراتش برای سال جاری و سال های بعد دقیقا قابل مشاهده است.
ایشان افزود : کارهای بسیار خوبی در بانک انجام شده است و هر کاری که شده محصول تلاش یکایک همکاران گرانقدر است و شاید سهم من در این جهت بسیار ناچیز بوده است. از همه و همه در یک کلام سپاسگزارم و مدیون محبت های بی دریغ و صمیمانه یکایک شما هستم .


دکتر پرویزیان : بانک پارسیان حافظ منافع کارکنان، مشتریان و سهامداران خود است
دکتر پرویزیان در این مراسم با قدردانی از زحمات دکتر دیواندری گفت : ایشان مدیری فرهیخته و اندیشمند در نظام بانکی کشور هستند و جا دارد از زحمات ارزشمند ایشان به بانک پارسیان و شبکه بانکی کشور تقدیر شود .
مدیرعامل بانک پارسیان ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات مدیره بانک ، گفت : کار اصلی بدوش مدیران و کارکنان ارزشمند بانک است و هر یک ار آنها نقش برجسته و ویژه ای در ارتقاء و جایگاه بانک دارند.
وی ضمن تشکر از دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی به خاطر سیاست های پولی مناسبی که در حوزه کنترل تورم و ثبات بازار ارز و آرامش بازار برای شبکه بانکی در پیش گرفته‌اند، گفت: حمایت بیشتر از بخش تولید و کاهش هزینه های تولید کنندگان از موضوعات مهم دیگری است که با اقدامات شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی به ثمر خواهد نشست.
دکتر پرویزیان، حفظ و ارتقاء برند بانک پارسیان و مشتری مداری از وظایف و تکالیف تمام کارکنان این بانک دانست و افزود : رعایت بیش از پیش مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین حفظ حقوق سهامداران و کارکنان بانک و شفافیت در عملکرد و اطلاع رسانی درست و سریع به سهامداران و نهادهای ناظم کشور از برنامه های این بانک است.
مدیر عامل بانک پارسیان، پیگیری و وصول مطالبات معوق و برنامه ریزی صحیح را از دیگر برنامه های این بانک اعلام کرد و اظهار داشت : خدمت به مشتریان محترم نظام بانکی کشور و همراه با بانک پارسیان با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و نظام بانکداری پیشرفته و مدرن و حضور در بازار بین‌الملل موضوعات مهمی هستند که با برنامه ریزی می باید پیگیری شوند.
پرویزیان همچنین اظهار داشت : امیدواریم با سیاست‌هایی که بانک مرکزی دنبال می‌کند بتوانیم سرویس محوری و خدمت محوری به مشتریان را به‌عنوان اولویت اصلی و اول دنبال کنیم تا درآمد بانک از این محل تامین شود و سود مطلوبی به سهامداران خود بدهیم.