تاپ خبر۲۴: معاون بین‌الملل و امور ارزی بانک شهر از آغاز مذاکره با بانک‌های معتبر جهانی در فرآیند ارزی این بانک خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، سیدمحمدمهدی احمدی، معاون بین‌الملل و امور ارزی این بانک با اشاره به دریافت مجوز مرحله سوم ارزی اظهار کرد: با دریافت این […]

تاپ خبر۲۴: معاون بین‌الملل و امور ارزی بانک شهر از آغاز مذاکره با بانک‌های معتبر جهانی در فرآیند ارزی این بانک خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، سیدمحمدمهدی احمدی، معاون بین‌الملل و امور ارزی این بانک با اشاره به دریافت مجوز مرحله سوم ارزی اظهار کرد: با دریافت این مجوز، اموری از قبیل اعتبارات بلندمدت ارزی مانند فاینانس و ریفاینانس تسهیل خواهد شد که این موضوع از مهم‌ترین گام‌های ارزی است که با جدیت دنبال می‌شود.
وی با تاکید بر این‌ که با دریافت این مجوز، فعالیت‌های وسیعی پیش‌ روی این بانک در حوزه بین‌الملل و ارزی وجود دارد، افزود: با انجام این اقدامات، عملاً عاملیت صندوق توسعه ملی برای متقاضیان دریافت تسهیلات از این صندوق و شرایط ایجاد شعبه و نمایندگی‌های خارج از کشور برای بانک شهر فراهم می‌شود.
احمدی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات پیش‌ روی شبکه بانکی کشور در فضای پسابرجام و پساتحریم گفت: چالش اصلی ما در اجرایی‌سازی این مجوز، مسئله منابع انسانی است که طی این مدت، در این زمینه نیز اقدامات مختلفی از قبیل آموزش ضمن خدمت کارکنان و جذب کارشناسان خبره در حوزه امور ارزی انجام شده است.
وی با تأکید بر این‌ که از فروردین ماه سال۹۵ بانک شهر می‌تواند به‌ طور گسترده، سازماندهی عملیات ارزی را آغاز کند، گفت: قراردادها در خصوص کارت‌های بین‌المللی با قابلیت مصرف برون مرزی با شرکت union pay منعقد شده و تمهیدات و بستر‌سازی لازم جهت ارائه این خدمت به مشتریان در مراحل نهایی خود قرار دارد.