تاپ خبر۲۴: وزیر نفت طی حکمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون جدید خود را در این بخش منصوب کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی مرضیه شاهدایی را به عنوان معاون خود و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب […]

تاپ خبر۲۴: وزیر نفت طی حکمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون جدید خود را در این بخش منصوب کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی مرضیه شاهدایی را به عنوان معاون خود و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

در متن حکم وزیر نفت خطاب به مرضیه شاهدایی آمده است:

بنابه پیشنهاد اعضای هیئت مدیره محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به استناد ماده «۵» قانون وظایف و اختیارات نفت مصوب ۱۳۹۱/۲/۱۹ مجلس شورای اسلامی، بدین وسیله به عنوان «مدیرعامل شرکت و معاون وزیر در امور پتروشیمی» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در شرایط پسابرجام با هدف تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت که از مهمترین اولویتهای کشور است، با تأکید بر درونزایی اقتصاد با مدیریت کلان برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی و با رویکرد برونگرایی از طریق مدیریت جذب و ارتقای فناوری، جلب سرمایه های خارجی، دستیابی به بازارها و افزایش صادرات، در تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در تحقق اهداف ترسیم شده برای این صنعت در برنامه ششم توسعه موفق باشید.