تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران با حضور معاون بانک، بیمه و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی وزارت اقتصاد در محل این شرکت برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، محمد پاریزی در این مراسم که با حضور مدیران و […]

تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران با حضور معاون بانک، بیمه و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی وزارت اقتصاد در محل این شرکت برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، محمد پاریزی در این مراسم که با حضور مدیران و کارکنان شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران برگزار شد با اشاره به تاکید وزیر اقتصاد در خصوص تعیین استراتژی “ایفیک” در آینده گفت: ایفیک در استراتژی خود برای آینده تغییر نگاه و سیاستهایی که دولت دنبال می کند را مدنظر قرار خواهد داد.
پاریزی در همین خصوص استمرار سیاستهای گذشته و یا رشد پایدار بلند مدت را به عنوان گزینه های دولت برای سیاستهای اقتصادی کشور در دوران پسا تحریم نام برد.
وی در ادامه تصریح کرد: در سخنرانی اخیر رئیس جمهور، این موضوع با مردم در میان گذاشته شد تا مردم بدانند دولت چه برنامه هایی برای رسیدن به رشد پایدار دارد.
وی در پایان گفت: با توجه به سیاستهای اقتصادی دولت، امیدواریم شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران (ایفیک) بتواند به عنوان یکی از ارکان اصلی وزارت اقتصاد در دوره پسا تحریم نقش آفرین اصلی باشد.
در ادامه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران ضمن تشریح برنامه های آتی این شرکت گفت: ایفیک در شرایط پساتحریم یکی از مهمترین ابزارهای جمهوری اسلامی ایران برای توسعه اقتصادی و گسترش روابط اقتصاد بین الملل کشور است.
زرگری افزود: الزامات ما در اقتصاد مقاومتی یک وظیفه و مسوولیت مضاعفی را در این دوران بر عهده ما نهاده است.
وی در عین حال خاطر نشان کرد: شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران نقش کلیدی در توسعه بخشهای خصوصی و حتی عمومی غیردولتی در کشور دارد.
گفتنی است در این جلسه با تقدیر از زحمات میرسعید نیکزاد لاریجانی رئیس سابق ایفیک حکم ریاست آقای فرهاد زرگری به امضای وزیر اقتصاد اعطاء شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیکزاد لاریجانی در حکم جداگانه ای از سوی وزیر اقتصاد به عنوان معاون امور حقوقی و مجلس این وزرتخانه منصوب شده بود.