تاپ خبر۲۴: همزمان با سومین روز از هفته تأمین اجتماعی مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) مشرف شدند و با آرمانهای معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند. مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند به […]

تاپ خبر۲۴: همزمان با سومین روز از هفته تأمین اجتماعی مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) مشرف شدند و با آرمانهای معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.
مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش پس از نثار تاج گل و قرائت فاتحه برای امام خمینی(ره)، طی سخنانی عزت و افتخارات امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگری و رهبری داهیانه ایشان دانست.

وی با بیان اینکه هفته تأمین اجتماعی فرصتی برای اطلاع‌رسانی خدمات کارکنان این سازمان فراهم می‌کند، اظهار داشت: با همت و تلاش مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی شاهد خدمت رسانی مناسب به جامعه بزرگ بیمه شدگان و بازنشستگان هستیم و با وجود تشدید فشارها و تحریم‌های ظالمانه توانستیم بدون کوچکترین مسئله‌ای تکالیف و تعهدات خود را در قبال شرکای اجتماعی خود به موقع و به نحو صحیح انجام دهیم.

دکتر نوربخش ضمن قدردانی از تلاش و همت کارکنان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی کشور شاهد بودیم که با تلاش کارکنان و تدبیر مدیران سازمان خدمات مورد نیاز بیمه شدگان در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی به نحور مناسبی به جامعه هدف ارائه شد.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از مخاطبان و خدمت گیرندگان سازمان تأمین اجتماعی اقشار ضعیف و محروم جامعه هستند، افزود: خدمت رسانی به بهترین بندگان خدا زمینه توفیقی است که برای ما در سازمان تأمین اجتماعی فراهم شده است و باید از این فرصت و موقعیت به خوبی استفاده کنیم و برای ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان تلاش کنیم.