تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سرمایه، مراسم معارفه احمد سعادتمند، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه، با حضور دکتر محمدرضا خانی، مدیرعامل و دکتر بهمن خادم، […]

تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سرمایه، مراسم معارفه احمد سعادتمند، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه، با حضور دکتر محمدرضا خانی، مدیرعامل و دکتر بهمن خادم، عضو هیات مدیره بانک سرمایه و جمعی از مدیران ارشد این بانک و همچنین اعضای تیم والیبال نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و بانوان بانک سرمایه برگزار شد.
در ابتدای مراسم، دکتر خانی ضمن قدردانی از تیم های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و بانوان بانک سرمایه، ابراز امیدواری کرد که تیم والیبال بانک سرمایه با کسب قهرمانی در جام باشگاه های ایران و آسیا گامی بزرگ به سوی کسب عنوان قهرمانی جام قهرمانان باشگاه های جهان بردارد.
در ادامه مراسم، سعادتمند نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و از اعتماد مدیریت بانک به وی در خصوص تصدی مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه تشکر نمود.
در ادامه مراسم، فاخرزاده، مدیرعامل پیشین موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه نیز طی سخنانی گزارش عملکرد و فعالیت های ورزشی و فرهنگی این موسسه را طی سه ماه اخیر ارائه نمود و از همراهی و همدلی مدیریت بانک سرمایه که منجر به دستیابی به موفقیت های صورت گرفته شده است، تشکر نمود.
مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه نیز در سخنانی اظهار داشت: تیمی شکل گرفته که در سال اول تاسیس موفق به کسب عناوین قهرمانی باشگاه های کشور و آسیا شده است و این مهم جز با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی تیم و همچنین همراهی و همگامی مدیرت محترم بانک سرمایه محقق نمی شد و امیدوارم که با سعی و کوشش روند موفقیت های تیم ادامه داشته باشد و شاهد قرار گرفتن این تیم بر بام قهرمانی باشگاه های جهان باشیم.
شایان ذکر است در این مراسم همچنین اعضای جدید هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه معرفی شدند که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:
احسان حیدری، رئیس هیات مدیره
مصطفی کارخانه، نایب رئیس هیات مدیره
احمد سعادتمند، مدیرعامل