تاپ خبر۲۴:به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک پاسخگوی سوالات تلفنی مشتریان خواهند بود. در روزهای یکشنبه ۱۷ شهریور جاری، سید کمال‌الدین محمدی و حجت نظری مدیر امور استان‌ها و توسعه‌سرمایه انسانی و در روز دوشنبه ۱۸ شهریور ماه نصرت اله شهبازی و روح‌اله لهرابیان مدیران امور اعتباری […]

تاپ خبر۲۴:به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک پاسخگوی سوالات تلفنی مشتریان خواهند بود.

در روزهای یکشنبه ۱۷ شهریور جاری، سید کمال‌الدین محمدی و حجت نظری مدیر امور استان‌ها و توسعه‌سرمایه انسانی و در روز دوشنبه ۱۸ شهریور ماه نصرت اله شهبازی و روح‌اله لهرابیان مدیران امور اعتباری و مالی از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح آماده پاسخگویی و ارتباط مستقیم تلفنی با مشتریان و هموطنان می‌باشند.

همچنین در روز سه‌شنبه ۱۹ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ عبدالرضا سیف و علیرضا قیطاسی مدیران امور بازرسی و سازمان و در روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در همین ساعت محمود شایان و غلامرضا پناهی مدیران امور پشتیبانی و بین‌الملل جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی هموطنان در واحد ارتباط مردمی این بانک حضور دارند.

هموطنان و مشتریان ارجمند می‌توانند در روزها و ساعات مذکور جهت طرح سوالات خود با شماره تلفن ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران تماس برقرار کنند.