تاپ خبر۲۴: ایسوس به تازگی مدل های جدیدی از خانواده ZenBook ها خود را معرفی نموده است که مجهز به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky-Lake می باشد.UX303 و UX305 دو مدلی می باشد که ایسوس به تازگی آن ها را به روز نموده است. ایسوس یکی از معدود شرکت هایی می باشد که به […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس به تازگی مدل های جدیدی از خانواده ZenBook ها خود را معرفی نموده است که مجهز به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky-Lake می باشد.UX303 و UX305 دو مدلی می باشد که ایسوس به تازگی آن ها را به روز نموده است.

ایسوس یکی از معدود شرکت هایی می باشد که به سرعت محصولات خود را به تکنولوژی های روز دنیا ارتقا می دهد و همزمان محصولات خود را در سراسر دنیا موجود می نماید. این شرکت به تازگی دو نسخه جدید از ZenBook های خود را معرفی نموده است که به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky Lake مجهز می باشد. این پلتفرم به نوعی انقلابی در دستگاه های قابل حمل می باشد که در نهایت از ۳۰% کارآیی بیشتر و در عین حال ۱۵% مصرف انرژی کمتر بهره می برد. این موضوع باعث خواهد شد تا حجم باتری ها کم شده در نهایت وزن و ابعاد دستگاه ها نیز کم تر شود. این موضوع به معنی این می باشد که باز هم شاهد نازک تر شدن و سبک تر شدن این دستگاه ها خواهیم بود
از دیگر بهبود های چشم گیر در این سری می توان به افزایش کارایی پردازنده گرافیکی Intel اشاره نمود که به واسط آن شما کمتر از کارت گرافیک دوم استفاده خواهید نمود. اولین نکته در مورد این پردازنده گرافیکی پشتیبانی از ۳ نمایشگر با وضوح تصویر ۴K به صورت همزمان می باشد که نشان از توان بالای این پردازنده ها دارد. این موضوع مخصوصا برای دستگاه های موسوم به Ultrabook یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود.
UX305CA و UX305UA
اما پرفروش ترین نوت بوک خانواده ZenBook حالا به روز شده اند. این سری به پردازنده های نسل ششم Intel Core i 7 6500U و Intel Core M7-6Y75 مجهز خواهد شد.UX305CA فقط ۱٫۲ کیلوگرم وزن خواهد داشت و ضخامت آن فقط و فقط ۱۲٫۳ میلیمتر خواهد بود. UX305UA نیز ۱٫۳ کیلوگرم وزن و ۱۶ میلیمتر ضخامت خواهد داشت. صفحه نمایش این مدل های ۱۳٫۳ اینچ از وضوح تصویر QHD+(3200X1800) برخوردار خواهد بود. این موضوع به این معنی می باشد که کاربر بیش از پیش می توانید جزئیات تصاویر را مشاهده نماید و در نهایت با تصاویری با کیفیت فوق العاده روبه رو خواهید شد. یکی دیگر از نکات جالب در مورد UX305 مجهز بودن به دوربین با تکنولوژی Biometric می باشد که می تواند از چندین فاکتور برای شناسایی چهره افراد برای ورود به محیط سیستم عامل استفاده نماید و این موضوع در مقایسه با تکنولوژی های نسل پیشین از دقت فوق العاده ای برخوردار می باشد.