تاپ خبر۲۴:در راستای فعالیت ها و اقدامات خیرخواهانه مدرسه راهنمایی پست بانک شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت پست بانک ایران طی مراسمی در سوم آذرماه سال جاری با حضور مسئولان این بانک، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر شعب پست بانک استان، فرماندار، امام جمعه، شهردار و سایر مسئولان شهرستان لنده، […]

تاپ خبر۲۴:در راستای فعالیت ها و اقدامات خیرخواهانه مدرسه راهنمایی پست بانک شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت پست بانک ایران طی مراسمی در سوم آذرماه سال جاری با حضور مسئولان این بانک، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر شعب پست بانک استان، فرماندار، امام جمعه، شهردار و سایر مسئولان شهرستان لنده، مدیر شعب پست بانک استان خوزستان، دانش آموزان مدرسه دارالفنون لنده و سایر مدعوین افتتاح و بهره برداری رسید.
مدرسه مذکور با اعتباری بالغ بر ۵/۶ میلیارد ریال در دو طبقه با زیربنای ۱هزار و ۱۶۰ متر مربع، ۶ کلاس درس و مجهز به تمامی امکانات از جمله؛ آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه، اتاق های اداری، سرویس بهداشتی و سیستم گرمایشی و سرمایشی برقی احداث شده است که ۵/۲ میلیارد ریال آن از سوی پست بانک ایران تامین و تخصیص داده شده است.
بنابر این گزارش: از امروز سوم آذرماه سال جاری دانش آموزان هنرستان دارالفنون لنده در این مدرسه حضور یافته و به تحصیل خود ادامه می دهند.
این گزارش می افزاید: همزمان با ساخت این مدرسه، مدرسه دیگری با مشارکت پست بانک ایران در شهرستان موسیان استان ایلام در حال احداث بوده و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است: در این مراسم مهندس فراهانی از پست بانک ایران، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان لنده به سخنرانی پرداختند که گزارش کامل آن به همراه تصاویر مربوطه متعاقبا درج خواهد شد.