تاپ خبر۲۴ : با حضور مدیران بانک ملی ایران و مسئولان شهرستان رباط کریم جشن کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف آشنایی مفاهیم بانکداری و مباحث پولی و اقتصادی برای دانش آموزان این شهرستان برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب غرب […]

تاپ خبر۲۴ : با حضور مدیران بانک ملی ایران و مسئولان شهرستان رباط کریم جشن کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف آشنایی مفاهیم بانکداری و مباحث پولی و اقتصادی برای دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران با بیان این که بانک ملی ایران نگرشی تحول گرایانه به ویژه در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک با ارائه خدمات و محصولات نوین نظیر سامانه بام، پیام رسان بله و کانون جوانه ها دارد، گفت: بانک ملی ایران در صدد است تا به عنوان بانکی پیشرو در صنعت بانکداری کشور، پرچم دار گذر از بانکداری الکترونیک به سمت بانکداری دیجیتال و مبتنی بر شبکه های اجتماعی باشد.

وی گفت: برای آشنایی و ایجاد زیر ساخت های اساسی با تعاملی سازنده و صمیمانه با نظام تعلیم و تربیت کشور، اقدام به آموزش مفاهیم بانکی و اقتصادی در نسل آینده کرده ایم.

حبیبی با اشاره به اهمیت طرح کانون جوانه های بانک در سطح کشور افزود: در اقدامی موثر و مهم بانک ملی ایران در غرب تهران با تعاملی سازنده با متولیان امر آموزش و پرورش، موفق شده است که تعداد کاربران کانون جوانه ها را از ۱۰۰۰ کاربر در ابتدای سال ۹۵ به ۴۸ هزار کاربردر اسفند ۹۶ افزایش دهد.

در این مراسم، مسئولان کانون جوانه های بانک ملی ایران ضمن معرفی تاریخچه و قدمت بانک به بیان توضیحاتی در رابطه با اهمیت و جایگاه این موسسه عظیم پولی و مالی در سیستم اقتصادی کشور به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام پرداختند و خدمات، فرایندها و فعالیت‌های روزانه بانک و حرفه بانکداری، نحوه استفاده ازخدمات کانون جوانه ها، معرفی بخش های جذاب و دیدنی آن و مباحث پولی و مفاهیم اقتصادی را برای بیش از ۵۰۰ دانش آموز این شهرستان تشریح کردند.

در ادامه این جشن از تمبر یادبود مشترک کانون جوانه های بانک ملی ایران و آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم رونمایی شد، همچنین مسئولان کانون جوانه ها و مدیران بانک ملی ایران از دبیرستان سید احمد خمینی وهن آباد رباط کریم بازدید و با اهدای لوح از تلاش دانش آموزان این مدرسه قدردانی کردند.