تاپ خبر۲۴:لوح تقدیر و سپاس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در جلسه ای که با حضور معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد احیای امر به معروف و […]

تاپ خبر۲۴:لوح تقدیر و سپاس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در جلسه ای که با حضور معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد، لوح تقدیر و سپاس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به دلیل خدمات ارزنده، موثر و همچنین اقدامات صورت گرفته در زمینه نهادینه شدن فرهنگ حسنه امر به معروف و نهی از منکر به مدیر عامل این بانک اهدا شد.
لـله گانی با اشاره به تلاش ها، اقدامات و حمایت های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور در احیای این فریضه الهی گفت: احیای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در بانک ها از اهمیت بالایی برخوردار و لازم است این فریضه در بانک ها بیش از سایر سازمان ها و نهادها مورد توجه قرار گیرد.
وی با توجه به گستردگی شعب و واحدهای بانک صادرات ایران اظهار داشت: برای احیای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در این بانک نیاز به تلاش مضاعف و همت والایی است تا مصوبات این شورا به طور کامل و به نحو شایسته اجرا شود و مورد استقبال همکاران قرار گیرد. همچنین لازم است از ابزار تشویق به عنوان اساسی ترین روش برای احیای این فریضه بهره برد.
لـله گانی در پایان با تأکید بر حمایت های لازم از سوی مدیران عالی بانک گفت: شورای امربه معروف و نهی ازمنکر بانک صادرات ایران خدمات و برنامه های خوبی را به اجرا گذاشته و بنده آماده هرگونه همکاری و حمایت از این شورا برای احیای این فریضه الهی هستم.
سید مهدی هاشمیان، معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور نیز در این جلسه، ضمن تقدیر از اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر بانک صادرات ایران به تشریح وظایف این ستاد پرداخت و تأکید کرد: تشویق همکاران نظام بانکی تأثیر بسزایی در الگوسازی همکاران صدیق بانکی دارد و با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، همگانی کردن فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر لازمه جامعه است و با توجه به اصل هشتم قانون اساسی و مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی بر سه محور اساسی فرهنگ سازی، الگوسازی و تشویق الگوها و رفتارسازی تأکید شده است.