تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا با سفر به شهر شاهرود ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران شعبه شاهرود بر برنامه ریزی هدفمند و تلاش در مسیر حرکت رشد و توسعه بانک با بهره مندی از ظرفیت های بومی این شهر تاکید کرد. دکتر ایمانی گفت: شهر شاهرود بهشت کلان شهرنشینان به واسطه موقعیت […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا با سفر به شهر شاهرود ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران شعبه شاهرود بر برنامه ریزی هدفمند و تلاش در مسیر حرکت رشد و توسعه بانک با بهره مندی از ظرفیت های بومی این شهر تاکید کرد.

دکتر ایمانی گفت: شهر شاهرود بهشت کلان شهرنشینان به واسطه موقعیت خاص جغرافیایی، وجود منابع لایزال طبیعی و برخورداری از چندین معدن فعال است، لذا همکاران با استفاده از ظرفیت و پتاسیل مطلوب، می توانند برای جذب منابع و افزایش سهم بازار و بهبود و ارتقاء جایگاه بانک در این شهر بهره ببرند.
وی ضمن اشاره به تک شعبه ای بودن این بانک در شهر شاهرود، گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه که شاهد توسعه روزافزون خدمات غیرحضوری هستیم، صرف وجود شعبه کارساز نیست و سعی ما بر تلاش جهت توسعه خدمات کیفی و غیرحضوری است در عین حال به منظور بهبود ترکیب مشتریان با بازاریابی مناسب و صحیح می توان نسبت به جذب مشتریان حقیقی و حقوقی منطقه اقدام نمود و ضمن معرفی بهینه محصولات و خدمات بانک در حوزه اعتباری زمینه سودآوری بیش از پیش شعبه و منطقه را رقم زد.
مدیر عامل بانک همچنین با اشاره به تولیدات و محصولات کشاورزی در این شهر، بر اعطای تسهیلات خرد با اعتبار سنجی مناسب و رعایت بهداشت اعتباری تاکید کرد.
دکتر ایمانی در ادامه با بررسی عملکرد وضعیت شعبه براساس شاخص های عملکردی، از همکاران خواست تا با تلاش مجدانه درچند ماه باقی مانده تا پایان سال در راستای جذب منابع ارزان قیمت و کسب درآمدهای غیرمشاع که تاثیر به بسزایی در کاهش قیمت تمام شده پول دارد، کوشا باشند.

گفتنی است در این سفر معاون امور شعب و مناطق و مدیران بازرسی و منطقه گلستان وسمنان مدیرعامل را همراهی کردند.