تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با قدردانی از عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر لزوم تشکیل کنسرسیومی با محوریت این بانک برای برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، اسماعیل […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با قدردانی از عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر لزوم تشکیل کنسرسیومی با محوریت این بانک برای برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، اسماعیل دوستی با بیان این ‌که بانک شهر کمک بسیار زیادی به راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب کرده است، گفت: اگر حمایت این بانک نبود، افتتاح نمایشگاه کتاب ممکن نبود.

اسماعیل دوستی، خاطرنشان کرد: قدردان زحمات بانک شهر هستیم و امیدوارم باز هم این بانک به عنوان سرمایه‌گذار، پیشتاز در ارایه خدمات به مردم باشد تا ما نیز کل این مجموعه نمایشگاهی را به بانک شهر واگذار کنیم.

دوستی، افزود: برای برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب، می‌بایست کنسرسیومی با محوریت بانک شهر ایجاد شود تا گام‌های بعدی نمایشگاه شهر آفتاب هرچه مستحکم‌تر برداشته شود.

وی تصریح کرد: با همکاری بانک شهر می‌توان به آینده مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب امیدوار بود تا این مجموعه بتواند در حد نمایشگاه‌های بزرگ دنیا مطرح شود.