تاپ خبر۲۴ : نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهر گرگان از اقدامات بانک شهر جهت افزایش رفاه حال مردم در سراسر کشور قدردانی کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان ، امام جمعه شهر […]

تاپ خبر۲۴ : نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهر گرگان از اقدامات بانک شهر جهت افزایش رفاه حال مردم در سراسر کشور قدردانی کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان ، امام جمعه شهر گرگان و نماینده مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس سرپرستی منطقه ۵ این بانک، با بیان این‌که امروز مسئولیت سنگینی در اقتصاد کشورها بر عهده بانک‌ها قرار دارد، گفت: چنانچه سیاست کلی بانک‌ها واقعا درجهت پیشرفت کشور چه در بخش صنعت و چه در بخش کشاورزی باشد و در عمل هم دیده و انجام شود، اعتماد بیشتری از سوی مردم جلب می‌شود.

 امام جمعه شهرگرگان افزودند: سرمایه گذاری از سوی مردم زمانی صورت می‌گیرد که اعتماد کنند و این مهم، در شرایط حساس کنونی نیازمند استمرار و افزایش تلاش هاست.

 آیت الله نورمفیدی در ادامه پس از شنیدن گزارشی از فعالیت‌های گسترده بانک شهر  در سطح کشور، با اشاره به اهمیت این فعالیت‌ها خاطر نشان کردند: وظایف ذاتی این بانک در امور عمران و آبادانی و مدیریت شهری، افزایش رفاه حال مردم و  سایر بخش‌ها، گامی در جهت تامین نیازهای عمومی جامعه و قابل قدردانی است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان همچنین با ابراز خشنودی از اقدامات شبانه روزی این بانک در ایام نوروز که موجب رضایتمندی شهروندان و مسافرین بوده است، افزودند: حجم گسترده فعالیت‌های خدا پسندانه و عمومی بانک شهر که بدون تعطیلی و در تمام ساعات شبانه روز انجام پذیرفته، قابل تحسین است و امیدوارم این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر اهمیت اجرای صحیح سیاست های پولی و بانکی تصریح کردند: در همه حال رسیدگی به امور مردم از اهم وظایف مورد انتظار آحاد مردم و مسئولین است که باید مورد توجه قرار گیرد.