تاپ خبر۲۴: در مراسم افتتاح ۲۳۳۴ واحد مسکن مهر در استان یزد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در اجرای مسکن مهر قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک مسکن،در این مراسم احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی از عملکرد […]

تاپ خبر۲۴: در مراسم افتتاح ۲۳۳۴ واحد مسکن مهر در استان یزد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در اجرای مسکن مهر قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک مسکن،در این مراسم احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی از عملکرد مطلوب بانک مسکن در تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد جامعه تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه مسکن مهر در یک هزار و ۱۵۰ شهر در حال ساخت است، گفت: جشن اتمام مسکن مهر در ۱۵ استان از جمله استان یزد تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.
مهرآبادی استان یزد را یکی از ۵ استان برتر در ساخت مسکن مهر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط از جمله بانک مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، وضعیت ساخت‌وساز در این استان از کیفیت بالایی برخوردار است و امیدواریم به‌زودی سایر واحدها نیز که بالای ۹۵ درصد پیشرفت دارد به بهره‌برداری برسد.
در ادامه مراسم سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد با قدردانی از خدمات دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر و بانک مسکن گفت: درمجموع حدود ۲۴ هزار واحد مسکن مهر برای این استان در نظر گرفته شده بود که بیش از ۱۷ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسید.