تاپ خبر24:در نشست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که با حضور مدیرعامل این صندوق و جمعی از نمایندگان بانک‌ها برگزار شد، از بانک آینده نیز برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده، قدردانی شد.
در این نشست، حسین مجاهدی نایب رئیس هیأت‌مدیره و معاون اعتبارات بانک آینده با اهدای لوح سپاس، مورد قدردانی قرار گرفت.
در متن این لوح آمده است:
«خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی است و مسند خدمت‌گزاری به مردم توفیق والاست و مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن‌را به‌عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام برمی‌دارد. قطعاً وجود مدیرانی با انگیزه در پیگیری امور خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر در مسند ادارات، نهادها و سازمان‌ها، خاص بانک‌ها همچون جناب‌عالی مایه خوشحالی ما خادمین شهدا و عزم ما در خدمت مضاعف و چند برابر خواهد شد. لیکن به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات و تلاش‌ها و همکاری صادقانه‌ای که در زمینه تخصیص و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده از سوی این نهاد در سال‌جاری داشته‌اید، نهایت تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آید.
توفیق روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم. ان‌شا‌الله همواره سربلند و عزت‌مند باشید
».
امیر حسینی رئیس اداره اعتبارات و محمدجواد خمامی مدیر گروه تسهیلات قرض‌الحسنه بانک آینده در این نشست حضور داشتند. هم‌چنین، به‌پاس زحمات، تلاش و همکاری‌های صادقانه همکاران این بانک، با اهدای لوح از مدیر گروه تسهیلات قرض‌الحسنه بانک آینده نیز قدردانی شد.